קניון שער הצפון הודיע כי עובדת בחנות פוט לוקר פוטרה לאחר שהעלתה בטיקטוק סרטון תמיכה בחמאס.
1 צפייה בגלריה
קניון שער הצפון
קניון שער הצפון
קניון שער הצפון
(צילום: נחום סגל)
גולשים גילו את הסרטון שיתפו אותו וגרמו לגל מחאה בדרישה לפטר את העובדת. אחד הגולשים כתב: "נא להכיר ד.י עובדת פוט לוקר באיקאה שער הצפון, היא העלתה תמיכה בחמאס בטיקטוק ונעשתה לה שיחת משמעת והיא לא פוטרה. אז ככה.... אם היא לא תפוטר הרשת תשלם על כך. תייגו את הרשת ואת הקניון. והכי חשוב לשתף".
בהמשך עדכן אותו גולש שאכן העובדת פוטרה.
בהודעה שפרסם קניון שער הצפון נאמר: "בימים האחרונים הופץ פוסט של אחת עובדות הקניון בו נראה כי היא תומכת בפעולת הטרור המזעזעת שידעה מדינת ישראל. חשוב לנו לציין כי אותה עובדת היא איננה עובדת של הקניון. העובדת הינה עובדת פוט לוקר מרשת קבוצת פוקס. מיד עם עליתו של הפוסט כבר ביום חמישי, הנושא טופל באופן מיידי ובלתי מתפשר מול גורמים בכירים ברשת פוקס עם בקשה נחרצת מצד הקניון לפטר אותה באופן מיידי. אכן, אותם גורמים טיפלו בנושא באופן מדי והעובדת לא תעבוד יותר בפוט לוקר ובטח לא בקניון שער הצפון".

קראו עוד:

הנהלת הקניון ציינה את כאבה לנוכח הטבח שביצעו מחבלי חמאס וציינה כי היא התגייסה למאמץ המלחמתי של ישראל: "מיד עם תחילתה של המלחמה נשלחות אל איזורי האסון תרומות בסדר גודל עצום ואנו עושים ככל שניתן לסייע ברמה הצבאית, האזרחית והמדינית.
"תודה לכולם על השיתופים שסייעו לנו לאתר את פוסט התמיכה בטרור ולמגר אותו בצורה הברורה והמהירה ביותר. שימרו על עצמכם ומקווים לימים שקטים וטובים יותר לכל עמנו היושב בישראל".
פורסם לראשונה: 08:20, 17.10.23