בלי סיבה: תושבת הקריות בת 43 הגישה לבית משפט השלום בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת נגד בני זוג בטענה שהם מאיימים עליה, מטרידים אותה וגם נקטו אלימות פיזית נגדה. לטענת המתלוננת, אין לה מושג מדוע בני הזוג, שמבוגרים ממנה ויכולים להיות, לדבריה, ההורים שלה, מתנהגים כך. בית המשפט הוציא צו ביניים האוסר על המשיבים להטריד את המתלוננת עד לקיום דיון במעמד שני הצדדים.
2 צפייה בגלריה
"הרגשתי מבוזה ומושפלת"
"הרגשתי מבוזה ומושפלת"
"הרגשתי מבוזה ומושפלת"
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
מהבקשה עולה, כי לפני שבוע המתלוננת הלכה ברגל למכולת השכונתית כשמולה עברה המשיבה. לדברי המתלוננת, "המשיבה צעקה לעברי שרמוטה מסוממת, זונה. אני בתגובה עושה חמסה. שעה לאחר מכן כתב לי בעלה הודעות נאצה ברמה שפלה ונמוכה שאני לא מכירה מעברי. את שניהם הכרתי מחברים משותפים וכבר אז הבנתי שאין בכוונתי לשבת או להיות בחברתם של בני הזוג. כנראה שזה מה שהפריע לזוג הנ"ל, אחרת אני לא רואה סיבה לזה".
המתלוננת ציינה עוד כי ביום שבת היא ביקרה חברים וכשיצאה מביתם, ארבו לה בני הזוג ועוד צעירה שהיא לא מכירה. "הם איימו עלי שלא אגיע יותר. מקללים, תוקפים, אלימים, יורקים וטורקים את דלת הרכב על רגלי וראשי. הרגשתי מבוזה ומושפלת על ידי שני אנשים שיכולים להיות ההורים שלי. קפאתי במקומי ושלשלתי במכנסי מפחד לא ידעת למה הזוג הזה מסוגל. אני מבקשת צו הרחקה באופן בהול עקב תקיפה ואיומים".

2 צפייה בגלריה
ההתכתבות בינה לבין המשיב בתיק
ההתכתבות בינה לבין המשיב בתיק
ההתכתבות בינה לבין המשיב בתיק

המתלוננת ציינה כי יש מצלמה אבטחה קרוב למקום שבו הותקפה ואפשר להשיג צילומים ממנה. היא גם ציינה כי הגישה תלונה במשטרה נגד בני הזוג שתקפו אותה. היא הגישה לבית המשפט את ההתכתבות בינה לבין המשיב בתיק.

קראו עוד:

שופטת בית משפט השלום בקריות, אלואז זערורה-עבדאלחלים הוציאה לאחר הגשת הבקשה צו למניעת הטרדה מאיימת נגד המשיבים עד לקיום דיון במעמד שני הצדדים, בתאריך 17 במרץ. על פי הצו הזמני, אסור למשיבים להטריד או לאיים על המבקשת בכל מקום מקום, כולל ביתה ומקום עבודתה. כן נאסר עליהם ליצור קשר עמה בכל אמצעי, בעל פה, בכתב בעקיפין או המישירין או באמצעות המדיות הדיגיטליות.