אודיה גבאי בת ה-33 מקריית אתא, אמא לחמישה ילדים - הקטנה בת שנתיים והגדולה בת 14 וחצי - נרצחה הלילה, בין שישי לשבת, ביריות מחוץ למועדון בחיפה.
2 צפייה בגלריה
אודיה גבאי
אודיה גבאי
אודיה גבאי
(צילום: פרטי)

המשטרה פתחה בחקירה וההשערה היא כי מדובר ברצח על רקע פלילי, בעקבות קטטה בין מספר אנשים, כאשר לנרצחת לא היה כל קשר לאירוע שהוביל לרצח.
מהמשטרה נמסר כי בהמשך להודעה מהבוקר בנוגע לרצח האישה בחיפה נעדכן כי נערכה הערכת מצב נוספת בראשות מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי.
"במהלך הערכת המצב נמסר כי פעילות מהירה של יל"פ כרמל במחוז חוף הביאה למעצר מספר חשודים החשודים במעורבות באירוע", נמסר מהמשטרה וצוין כי המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בהמשך.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
קטטה קדמה לאירוע הירי
(צילום: דוברות המשטרה)

המתמודד לראשות עיריית חיפה, ראש העיר לשעבר יונה יהב, אמר בעקבות הרצח הלילה בחיפה כי יש לתגבר את מספר השוטרים והניידות בעיר, ולהחזיר לפעילות את סיירת הביטחון העירונית שפעילותה הופסקה בחמש השנים האחרונות. "עם שובי לתפקידי ביום שני הקרוב אפעל בנחישות להשיב את הביטחון האישי לתושבי חיפה ואורחיה. אדרוש מהמפכ"ל והשר לביטחון פנים להשיב את כמות השוטרים והניידות שקוצצה באופן דרמטי בשנים האחרונות, על מנת לפעול ביד קשה כנגד תופעת הנשק הבלתי חוקי המסתובב במקומות הבילוי וברחבי העיר, אשר הוכנס לחיפה על ידי גורמים עבריינים מחוץ לעיר".
קראו גם: