ראש העיר המיתולוגי חגג יום הולדת 80. אתמול (שלישי) החליטו חבריו לחגוג לחיים צורי, ראש עיריית קרית מוצקין בשנים 1993–2023, במסיבת הפתעה מרגשת, יחד עם מקורביו, במועדון "פאבלו" בקרית חיים. לרגל הגעתו לגבורות הוצגו במצגת תחנות חשובות בחייו.
4 צפייה בגלריה
דפנה וחיים צורי
דפנה וחיים צורי
דפנה וחיים צורי
(צילום: מתוך הפייסבוק)
הודעה מטעם המארגנים נשלחה לקרוביו וחבריו, לפיה נתבקשו החברים לשמור על הפרטים בסוד: "ששש... הפתעה לא מגלים, הנכם מוזמנים ליום הולדת של חיים צורי. בתוכנית נישבוקים, אוכל ושתייה, די.ג'יי קריוקי וריקודים ומצגת כי זה מחייב". העלות למשתתף גם היא צוינה בהודעה "200 שקל לאדם".
עוד באותו הערב הועלו רשמים מיום ההולדת לרשתות החברתיות.
דפנה צורי, אשתו של חיים, כתבה בעמוד הפייסבוק: "כוסית "לחיים" - לחיי החבר שלי, בן זוגי האהוב, שחוגג היום 80 שנה (מתוכם מעל 30 איתי...) תחגוג את החיים, תהנה מהם ותשמח על כל יום שהוא יום מתנה. אוהבת אותך כל כך" והעלתה תמונה משותפת בה השניים משיקים כוסות "לחיים".

4 צפייה בגלריה
חגיגות 80 לחיים צורי
חגיגות 80 לחיים צורי
צורי וחברים
(צילום: מתוך הפייסבוק)

שולי נאור זוארץ, מי שהייתה העוזרת האישית של צורי בשנים האחרונות, העלתה תמונה משותפת ואף ברכה מרגשת: "חיים היקר, חגגנו היום את יום הולדתך באירוע חגיגי והתרגשתי לראות שנכנסת לליבם של כל כך הרבה אנשים שעם השנים הפכו לחברים. בנימה אישית אכתוב שהעבודה לצידך הייתה מאתגרת ומגוונת, אתה ביצועיסט ברמה על אנושית.

4 צפייה בגלריה
חגיגות 80 לחיים צורי
חגיגות 80 לחיים צורי
עכשיו הזמן ליהנות. צורי וזוארץ
(צילום: מתוך הפייסבוק)

"בנית עיר שלמה. למדתי ממך הרבה ואהבתי את העבודה לצידך בגלל מיליון סיבות, הראשונה ביניהם הייתה הלב הרחב שלך לחלשים ונזקקים. עכשיו הזמן ליהנות עם המשפחה, עם דפנה המקסימה ואיתנו החברים".

4 צפייה בגלריה
חגיגות 80 לחיים צורי
חגיגות 80 לחיים צורי
קריוקי וריקודים
(צילום: מתוך הפייסבוק)

עדי שטרנברג, שהיה מ"מ ראש העיר, ואף החליף את צורי בתפקידו כראש עיר בעקבות השעייתו, פרסם גם הוא ברכה לצורי: "מזל טוב גדול ליום הולדתך. אתה יכול בהחלט להסתכל סביבך ולהיות גאה במורשת, בעיר שבנית. אני זוכר את מוצקין כילד, ואני רואה אותה היום - העיר המרכזית והמובילה בקריות.

קראו עוד:

"כבר היום, התושבים מתגעגעים אליך ואל העשייה שלנו. ואת זה לא ייקחו ממך לעולם. בעל חזון וחלומות, בעל יכולות ניהול יוצאות דופן. מנהיג. והלוואי וההנהלה החדשה תצליח להיכנס לנעליים הגדולות שהשארת. מאחל לך בריאות והמשך הנאה עם משפחתך וחבריך. את מה שאנו למדנו מימך בעבר ולומדים מימך גם היום, ניקח איתנו להמשך פעילותנו הציבורית בעיר. מזל טוב".
ציקי אבישר, ראש העיר הנכנס, כמובן לא הוזמן, אך סיפר כי התקשר לברך: "שוחחתי איתו טלפונית ובירכתי אותו. הייתה שיחה נעימה מאוד. הוא הודה לי על הברכות וקבענו להיפגש בימים הקרובים".
מיכל מנדלוביץ' זוהר, פעילה פוליטית: "מזל טוב ויום הולדת 80 שמח איש יקר ואהוב. בשבילי לעולם ולתמיד תישאר ראש העיר שלי, כמו שאני תמיד אומרת ורושמת אתה אחד, יחיד ומיוחד ואין ולא יהיה כמוך!!!
"מאחלת לך עם המון אהבה והערכה ים של בריאות, אושר ושמחה, זה הזמן לנוח ולעשות לביתך, אומנם עברו רק חודשיים אבל הקריה וגם המון תושבים כבר מרגישים בחסרונך!
"תודה ענקית על הזכות להיות פעילה שלך במשך 25 שנים (זה הזמן לגלות לכולם שאני לא עובדת עירייה ומעולם גם לא הייתי). תודה גדולה על הזכות להימנות בין חבריך, תודה שהאמנת בי וסמכת עליי שאני ראויה פעמיים להיות מועמדת למועצת העיר, אתה איש ואישיות נדירה וקסומה, תמיד זמין וקשוב לסביבה. אחד הדברים שייחדו אותך מכל ראש עיר בארץ ובעולם, זו שיחת הטלפון ואיחולי מזל טוב ביום ההולדת לעשרות אנשים ביום, ביניהם גם אני, תמיד חיכיתי והתרגשתי כל שנה מחדש, הכי לא מובן מאליו... מה אגיד ומה אומר, עברו רק חודשיים ואני כבר מתגעגעת".