אבל כבד נפל היום (ראשון) על תושבי הקריות עם היוודע דבר מותו של עובד עיריית ביאליק האהוב משה אמויאל (47). ביום שישי האחרון פרסמו קרוביו הודעות ובהן בקשות רבות להתפלל לרפואתו של אמויאל, שנאבק על חייו לאחר שנמצא בביתו במצב קשה מאוד על ידי בן משפחה. בשעות הבוקר, כאמור, יצאה הודעה כואבת על מותו בנסיבות טראגיות. ראש העיר, סגניו, חברי מועצה, עובדי עירייה ומכרים רבים רבים ליוו אותו בדרכו האחרונה בבית העלמין צור שלום בעיר.
3 צפייה בגלריה
משה אמויאל ז"ל
משה אמויאל ז"ל
"התאפיין בענווה, בצניעות ובנועם הליכותיו". משה אמויאל ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
משה, נשוי ואב לשלושה, החל את עבודתו בעירייה לפני 11 שנה כמוקדן במוקד העירוני, ובהמשך שימש כאחראי על אתר האינטרנט של העירייה והדיגיטל. ב-2017 ייצג את העירייה בתחרות הארצית של העיתון “ידיעות אחרונות” והוכרז כעובד מצטיין.
עם היוודע הבשורה המרה, ספדו לו חברים ומכרים רבים. חברו הצלם רפי זוהר כתב לו: "עצוב. ברוך דיין האמת, משה אמויאל האיש עם הלב הגדול, תמיד עם חיוך, הכרנו לפני שנים באירוע התנדבותי, תמיד היית למען כולם, תמיד עזרת ושימחת אנשים. כשהיינו נפגשים באירועים היית אוהב שאני מצלם אותך בשחור לבן. מי דמיין שלפני שלושה שבועות אצלם אותך בפעם האחרונה, כמה הלב כואב, כמה עצוב".

3 צפייה בגלריה
משה אמויאל ז"ל
משה אמויאל ז"ל
"תמיד עזרת ושימחת אנשים". משה אמויאל ז"ל
(צילום: רפי זוהר)

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, ספד לו: "בצער רב אנו נפרדים מחברנו האהוב והמוערך משה אמויאל. מותו, צעיר כל כך ומוקדם כל כך נפל עלינו כרעם ביום בהיר. משה הגיע לעירייה לפני 11 שנים החל לעבוד כמוקדן במוקד העירוני. הוא נכנס ללבבות העובדים והממונים אך בעיקר זכה להוקרת תודה מצד תושבי הקריה, שזכו ממנו לשירות אדיב ומקצועי. מאות מכתבי הערכה זרמו לעירייה המדברים בשבחו.

3 צפייה בגלריה
עובד מצטיין. טרגן, אמויאל ז"ל ודוקורסקי
עובד מצטיין. טרגן, אמויאל ז"ל ודוקורסקי
עובד מצטיין. מימין: ליאור טרגן, משה אמויאל ז"ל ואלי דוקורסקי
(צילום: באדיבות הערייה)

"לימים החלה לנהל את אתר האינטרנט העירוני וכרכז ועדת מל"ח (משק לשעת חירום). בשנת 2017 נבחר כעובד המצטיין של העירייה וייצג אותנו בתחרות הארצית של העיתון "ידיעות אחרונות".
"משה התאפיין בענווה ובצניעות, בנועם הליכותיו. מראהו המחויך ליווה אותי לאורך שנות העבודה המשותפת ובמיוחד מאז יום חמישי. אהבתי אותו מאוד והערכתי אותו. למדתי ממנו לא מעט בתחומי המדיה. הוא תמיד כרה אוזן לעזור ולסייע. אהב אהבת נפש את משפחתו. ילדיו היו כל עולמו. אהדתו לקבוצת מכבי חיפה הריצה אותו למשחקיה השונים.
"קשה לי לדבר עליו בלשון עבר. אני כואב את הסתלקותו המוקדמת כל כך של משה. העיר קריית ביאליק והעירייה איבדו אדם, איש מיוחד. יהי זכרו ברוך.
"אני שולח תנחומים וחיבוק חם לנטלי אשתו, לילדיו אלמוג, בר ויהונתן, לאבי, לאחותו ולמשפחה".

קראו עוד >>

אמויאל הובא בשעה 16:00 למנוחות בבית העלמין צור שלום והותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. יהי זכרו ברוך.