היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרה שישה חשודים ברצח תושב קרית אתא תום בר (29), שאותר ללא רוח חיים בסוף חודש יוני בחורשה סמוכה לפרדס חנה, וכן בניסיון רצח נוסף על ידי הנחת מטען לרכב בחניון בבניין בחדרה בחודש אפריל. בר חוסל חודש לאחר שאחיו אריאל נרצח ברחוב בקרית אתא, נבדק חשד לקשר בין האירועים.
3 צפייה בגלריה
הזירה בה אותרה גופתו של תום, האחים בר ז"ל
הזירה בה אותרה גופתו של תום, האחים בר ז"ל
הזירה בה אותרה גופתו של תום, האחים בר ז"ל
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א, מתוך הפייסבוק)
שוטרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף יחד עם כוחות נוספים ולוחמי מג"ב של מחוז חוף פשטו אתמול במסגרת חקירת הפרשיות, על מספר מבנים בפרדס חנה, קריות ואום אלפאחם ובתוך כך עצרו 6 חשודים, בהם שני תושבי קרית אתא, בחשד למעורבות ברצח תום בר.

3 צפייה בגלריה
זירת הרצח ברחוב הרב עוזיאל
זירת הרצח ברחוב הרב עוזיאל
זירת הרצח של אריאל בר, ברחוב הרב עוזיאל בקרית אתא
(צילום: איחוד הצלה)

ב-30.6.24 בוצע רצח בפרדס חנה בשטח פתוח במהלכו אותר ירוי סמוך לרכבו תום בר ז"ל מקרית אתא. על הגופה היו סימני ירי בראש ובבטן, ומסתמן כי הקורבן ניסה להימלט, נורה - ונפל כשפניו על הקרקע.
בר (29) מוכר למשטרה - אחיו של אריאל שנרצח בחודש מאי, כשישב בפיצוצייה בקרית אתא. כזכור, אביב אלימלך, בן 22 שמוכר למשטרה, נרצח ביריות במינימרקט בחודש מאי. המתנקש, שהגיע רכוב על קטנוע, נמלט. פחות מארבע שעות לאחר מכן אריאל בר, בן 29, נרצח ברחוב הרב עוזיאל בעיר. במשטרה בודקים אם מדובר בנקמה על הרצח הראשון. תום בר עצמו נעצר בחשד לרצח של אלימלך, אבל בתוך כמה ימים שוחרר.

3 צפייה בגלריה
זירת הרצח ברחוב שיבת ציון בקרית אתא
זירת הרצח ברחוב שיבת ציון בקרית אתא
זירת הרצח של אביב אלימלך, ברחוב שיבת ציון בקרית אתא
(צילום: דוברות המשטרה)
כאמור עם מעבר החקירה הסמויה לגלויה פשטו כוחות הימ"ר של מחוז חוף יחד עם לוחמי מג"ב וכוחות מחוזיים על מספר מבנים במקומות שונים:
בפרדס חנה פשטו השוטרים בשני מקומות שונים על דירתם של שני חשודים בשנות ה-30 לחייהם ועצרו אותם לחקירה במשרדי הימ"ר בסיומה נכלאו ומעצרם הוארך עד לתאריך 18.8.24.

קראו עוד:

בקריות פשטו השוטרים על דירתם של שני חשודים בשנות ה-40 לחייהם ועצרו אותם לחקירה במשרדי הימ"ר ובסיומה נכלאו. מעצרם הוארך עד לתאריך 15.8.24.
בפרדס חנה שוטרי היחידה נכנסו למתחם המשוייך לראש ארגון פשע ובו אותרו שני שב"חים תושבי ג'נין וכן חשוד נוסף תושב ג'סר אזרקא עם חומר החשוד כסם בכמות שאינה לצריכה עצמית.
פורסם לראשונה: 10:05, 13.08.24