בית משפט השלום בקריות האריך ביומיים את מעצרו של חשוד, שזהותו אינה ידועה, אשר נעצר על ידי שוטרי תחנת נהריה לאחר שביקש מנהג מונית להסיעו לביירות, בירת לבנון.
2 צפייה בגלריה
מונית, מפה לבנון
מונית, מפה לבנון
נהג המונית התקשר למשטרה
(צילום: canva)
החשוד עצר בסוף שבוע שעבר, בשעה 20.30 מונית, בשדרות בן צבי בנהריה וביקש כאמור מהנהג להסיעו לביירות. הנהג התקשר ישר למשטרה, ואילו האדם קפץ מהמונית ונעלם. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו אותו לחקירה ואף מצאו אצלו סכין.
בתחילת השבוע הובא החשוד לבית משפט השלום בקריות והמשטרה ייחסה לו עבירות של הסתננות, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין ושיבוש מהלכי משפט, וביקשה להאריך את מעצרו ב-5 ימים נוספים.
בתחילת הדיון הסכימו נציג המשטרה, עו"ד איאד מוראד ועורכת הדין מורן נירשברג דרורי, מהסניגוריה הציבורית, על הארכת מעצר החשוד ביומיים.

2 צפייה בגלריה
 גם בעת שהובל לתחנת זבולון המשיך הנאשם לאיים על שוטרים
 גם בעת שהובל לתחנת זבולון המשיך הנאשם לאיים על שוטרים
החשוד אינו נושא מסמכים, אינו משתף פעולה, אינו מגיב
(צילום אילוסטרציה: canva)

השופט בן ציון ברגר ציין בהחלטתו: "דיון בתיק החקירה מעלה כי מדובר בחשוד ללא כל סימני זיהוי, החשוד אינו נושא מסמכים, אינו משתף פעולה, אינו מגיב. נעשו ניסיונות לדובב את החשוד במספר שפות ללא הצלחה ולמעשה עיקר הפעולה בשלב ראשוני זה הינה לזהות את החשוד".

קראו עוד:

השופט ציין כי החשוד כבר עבר בדיקה פסיכיאטרית, ללא ממצאים המצדיקים אשפוז פסיכיאטרי, "ולכן יש צורך בהמשך פעולות הזיהוי תוך שילוב של כוחות נוספים שיכולים להאיר ולסייע בזיהוי החשוד". לפיכך קבע השופט להאריך את מעצר החשוד ביומיים.