תושב קרית חיים הגיש השבוע לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות תביעה נגד עיריית חיפה, בגין נזק שנגרם לרכבו על ידי מכסחת דשא שעבדה עבור העירייה.
2 צפייה בגלריה
מכסחת דשא
מכסחת דשא
מכסחת דשא
(צילום אילוסטרציה: canva)
מכתב התביעה עולה כי בתאריך 9 בפברואר השנה נכנסה מכסחת דשא ממונעת בשירות עיריית חיפה בתוך רכבו, "תוך נסיעה פראית", לטענת התובע. "לאחר שהתבקש לעצור ולתת פרטים, העובד ברח מהמקום ללא מתן מידע ופרטים", נרשם בתביעה.
לרכב, מסוג טויוטה נגרמו נזקים של מעל 2,000 שקל. בעל הרכב התקשר לעיריית חיפה, משם נאמר לי כי מי שאחראי לנזק הוא הקבלן שעבד עבור העירייה באותו אזור. התובע פנה לקבלן, שתחילה אמר שכן יפצה אותו, במזומן, עבור הנזק אבל בהמשך לא ענה לשיחות ונעלם.

2 צפייה בגלריה
בניין עיריית חיפה
בניין עיריית חיפה
התובע הגדיר את התנהלות העירייה "מחפירה ומבזה". בניין עיריית חיפה
(צילום: שרון צור)

התובע פנה שוב לעיריית חיפה, משם נמסר לו כי אכן העירייה אחראית לנזק. הוא הוזמן למלא תביעה מקוונת בגין האירוע ואכן עשה כן. מהעירייה נמסר לו כי הדרישה לתשלום נפתחה, בחודש מרץ 2024, אבל מאז הוא לא ראה את הכסף.

קראו עוד:


הוא פנה שוב ושוב לטענתו לעירייה, בבקשה שיבדקו היכן התביעה שלו עומדת, אך תשובה לא קיבל. הוא הגדיר את התנהלות העירייה "מחפירה ומבזה" ובלית ברירה, פנה לערכאות והגיש תביעה בגין הנזקים שנגרמו לו. התביעה היא על סך 7,364 שקל והיא כוללת עלות תיקון הרכב, עלות השמאי, הפסד ימי עבודה ופיצוי בגין עוגמת נפש.
טרם הוגש כתב הגנה.