תושב קרית אתא (53) ובנו (19) נעצרו השבוע בחשד שאיימו על נהג רכב אחר בקרית אתא. על פי החשד, הבן שלף סכין ואיים על הנהג שישחט אותו.
2 צפייה בגלריה
ריב בין נהגים
ריב בין נהגים
ריב בין נהגים
(צילום המחשה: shutterstock)
השבוע נסע המתלונן בצומת זבולון, כשלפתע פגע בו רכב מאחור. המתלונן יצא מרכבו וניהל שיח עם בעל הרכב שפגע בו. אז על פי החשד עצר את רכבו החשוד, שלא היה קשור למקרה, והחל לצעוק על המתלונן. כשביקש ממנו המתלונן שלא יתערב, החל דין ודברים בין השניים, והחשוד ובנו דחפו את המתלונן. בהמשך הבן אף שלף סכין ואיים על הנהג כי 'ישחט אותו'.
השניים נעצרו בהמשך היום בביתם והכחישו את כל המיוחס להם. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בקריות. "מדובר באירוע חמור שהתרחש אתמול בשעות אחה"צ. החשוד ואביו נעצרו בביתם, קושרים עצמם לאירוע, אולם טוענים שלא היה דבר ממה שהם חשודים בו. אנו נתקלים מדי יום ביומו במקרים חמורים ביותר, לצערנו חלקם נגמרים בעבירות יותר גדולות. הזילות בחיי אדם נעשית באופן מיידי", אמר נציג המשטרה.

2 צפייה בגלריה
סכין
סכין
הבן שלף סכין ואיים על הנהג כי 'ישחט אותו'
(צילום: shutterstock)

מנגד טען בא כוחם כי השניים עצרו את רכבם על מנת לסייע, מאחר שהיו עדים לתאונה. "מדובר בחשוד שנקלע שלא לטובתו לאירוע תאונה שלא קשור אליו.

קראו גם:

"אני מבין את חברי עם האלימות וכדומה, אבל זה לא המקרה, משתי סיבות: המטרה שעצרו היתה כדי לעזור. כשהאירוע הסלים, הם עזבו. לא היה שימוש באלימות, ולא שימוש בסכין. הם השאירו פרטים לקורבן האמיתי בתאונה, בחור מבוגר, עם קביים שעבר תאונת דרכים, כדי לסייע לו בעתיד", אמר.
עם זאת האריך בית המשפט את מעצרו של האב ביום, ומעצרו של הבן הוארך ביומיים.