בית משפט השלום בקריות האריך ביומיים את מעצרם של שני תושבי קרית אתא, שעל פי החשד הגיעו לגבות חוב מאחר כשהם מצוידים בגרזן ומזלג.
2 צפייה בגלריה
איים עם גרזן
איים עם גרזן
איים עם גרזן
(צילום המחשה: shutterstock)

מבקשת המעצר עולה כי שני החשודים, בני 33 ו-43, הגיעו מספר פעמים לבית הקורבן ואיימו עליו עם גרזן ומזלג. ואף איימו על בת הזוג של הקורבן. השניים דרשו מהקורבן כסף באיומים ואף שברו דברים בביתו של הקורבן. לטענת המשטרה, אחד החשודים גם התנגד לשוטרים בעת מעצרו.
במהלך הדיון בהארכת מעצרו של אחד החשודים טען נציג המשטרה כי הוא קשר עצמו לאירוע וכי לקורבן יש חוב כספי כלפי החשודים.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
אחד החשודים התנגד לשוטרים בעת מעצרו
(צילום המחשה: יאיר שגיא)

סניגורו של החשוד, עו"ד עבד ביתם, ביקש לשחרר את מרשו בערבות. לדבריו "אני סבור שאין חשד סביר המבוסס ככל שזה מתייחס לעבירה של סחיטה באיומים או דרישת כסף באיומים. החשוד מכחיש את העבירה הזאת.

קראו עוד:

נטען שהקורבן חייב כספים לחשוד וכל מה שביקש החשוד זה דרישה לגיטימית להחזיר לו כסף שהקורבן חייב לו, ולכן אין שום יסוד ואם אין חשד סביר לגבי עבירה זאת. יש חשד אם כי חשד סתמי לא מבוסס". כן טען כי השוטרים הפעילו כוח נגד החשוד והוא נחבל. הוא הוסיף כי לחשוד אין עבר פלילי.
השופט בן ציון ברגר קבע בהחלטתו כי החשוד קשר עצמו לקורבן ושוכנע כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו. כן ציין כי קיימת עילת מסוכנות וגם עילת חשש לשיבוש הליכי חקירה. עם זאת לקח השופט בחשבון את העדר עבר פלילי של החשוד והאריך את מעצרו ביומיים.
גם מעצרו של החשוד השני בפרשה, שהוצג בידי עו"ד יגאל טרובמן, הוארך במשך ביומיים נוספים.
פורסם לראשונה: 08:17, 19.12.23