לשכת התביעות זבולון הגישה לבית משפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושב קרית חיים בן 42 בגין תקיפת נהג אחר ונהיגה מסוכנת, כולל ניגוח הרכב של המתלונן.
2 צפייה בגלריה
ריב בין נהגים
ריב בין נהגים
ריב בין נהגים
(צילום המחשה: shutterstock)
מכתב האישום עולה, כי בתאריך 24 ביולי 2023, בשעה 11.50, בסמוך לצומת צבר בקרית ביאליק, נתגלע ויכוח בין המתלונן, תושב הכפר גד'יידה מכר בגליל המערבי, לנאשם בשל שימוש בדרך. הנאשם חסם באמצעות רכבו את מסלול המתלונן, ירד מהרכב והתקדם לעבר המתלונן כדי להפחידו.
בעוד שהמתלונן יושב חגור ברכבו, פתח הנאשם את דלת הנהג, אחז בחגורת הבטיחות ואיים על המתלונן: "צא צא מהאוטו.... צא תהיה גבר צא תהיה גבר... צא מהאוטו בוא תהיה גבר אתה משחק בכביש כאילו אתה אבו עלי... אתה משחק אתה משחק יא בן זונה... צא מהאוטו בוא נראה לך מה זה... תשחק איתי בכביש אני אזיין אותך הבנת? תענה, הבנת או לא הבנת... שם זין עלייך הבנת יא מטומטם...".

קראו עוד:

2 צפייה בגלריה
צומת צבר
צומת צבר
צומת צבר
(צילום: פרטי)

הנאשם לא הסתפק במילים, הוא תפס את משקפי השמש של המתלונן, זרק אותם לכיוונו ומיד חזר לרכבו. הוא החל לרדוף אחר רכב המתלונן, שהתרחק מהמקום, תוך שהוא נוסע נסיעה פראית ואף התנגש ברכבו של המתלונן מספר פעמים עד שלבסוף שתי המכוניות נעצרו בעקבות תאונה עם רכב שלישי.
למקום הגיע שוטר אף זה לא מנע מהנאשם לתקוף שוב את המתלונן תוך שהוא בועט בחזהו. עקב כך נגרמו למתלונן חבלות של ממש והוא התקשה לנשום. בעקבות ההתנגשות המכוונת של הנאשם ברכב המתלונן, נגרו לרכב זה נזקים בסך 25,592 שקל ובנוסף הוא שבר את משקפי המתלונן בשווי 280 שקל.
כתב האישום כולל חמישה סעיפים: איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, חבלה במזיד ברכב, נהיגה פוחזת של הרכב, היזק לרכוש במזיד.

סעיפי האישום:
איומים
תקיפה הגורמת חבלה
חבלה במזיד ברכב
נהיגה פוחזת
היזק לרכוש במזיד





















בריונות בכביש | צילום אילוסטרציה: shutterstock