משחק מסוכן: המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד שוטר מג"ב בן 25, תושב קרית חיים, בגין פציעת שכנתו במהלך משחק באקדחו האישי.
2 צפייה בגלריה
שוטר מג"ב
שוטר מג"ב
פציעה בנסיבות מחמירות. שוטר מג"ב
(צילום: shutterstock)
מכתב האישום עולה כי בחודש יולי 2023 התגורר הנאשם, יחד עם בת הזוג שלו, בדירה בקרית חיים ובאותה תקופה יצרו קשר עם בני זוג, שכנים.
בתאריך 6 ליולי 2023, בשעה 22.00, לאחר שהנאשם סיים משמרת, חזר הנאשם לדירתו, השאיר שם את נשקו מסוג M-16 וירד, כשהוא במדים וחגור מלא, לרבות אקדח משטרתי מסוג גלוק לדירת השכנים.
הנוכחים שוחחו במהלך הערב גם על הנשק וגם על האקדח ובשלב מסוים ביקש הנאשם להדגים כיצד הוא מבצע "שליפה מהירה" של הנשק. הוא שלף את אקדחו, פרק אותו ולאחר מכן הדגיש "שליפה מהירה".
בכל פעם הוא שלף את האקדח מהנרתיק, כיוון אותו למקום כלשהו, ביצע דריכה ולחץ על ההדק עד לשמיעת נקירה. עם סיום ההדגמה, הכניס הנאשם בחזרה את המחסנית לנשק.

2 צפייה בגלריה
שוטר מג"ב
שוטר מג"ב
הנאשם לחץ את ידה הפצועה של המתלוננת כדי שלא תאבד דם
(צילום: shutterstock)

בהמשך, בעוד בת זוגו של הנאשם והשכנה ישבו על הספה, הוציא הנאשם בשנית את אקדחו וביצע "שליפה מהירה": הוא הוציא את האקדח מהנרתיק, כיוון למקום כלשהו, ביצע דריכה, לחץ על ההדק וירה כדור אחד שפגע בידה הימנית של השכנה וכן בטלפון הנייד שלה שרסיסיו חדרו לעיניה של השכנה ולאפה. "בסמוך לאחר התרחשות הדברים הורה הנאשם על הזמנת אמבולנס, לחץ את ידה הפצועה של המתלוננת כדי שלא תאבד דם והרגיעה עד הגעת כוחות ההצלה".

קראו עוד:

כתוצאה מהירי נגרמו לשכנה חבלות, כולל שברים באצבעות, פגיעה בעיניים ובאף, פצעים קטנים בפנים ובעפעפיים. "במעשיו המתוארים, גרם הנאשם למתלוננת פציעה שלא כדין, כשהוא נושא נשק חם, וכן עשה מעשה בדרך נמהרת שיש בו כדי לסכן חיי אדם או לגרום לו חבלה בכלי ירייה שבהחזקתו".
כתב האישום כולל שני סעיפים: פציעה בנסיבות מחמירות ומעשה פזיזות ורשלנות.