תושבת קרית חיים בת 36 הגישה לבית משפט השלום בקריות בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת נגד חברה לשעבר, בן 34, תושב יישוב קהילתי ליד נהריה, בטענה כי הוא מאיים עליה, מטריד אותה ופרסם תמונות שלך ואת מספר הטלפון שלה ברשתות החברתיות.
2 צפייה בגלריה
"הנאשם הוסיף תגובות מעליבות לתמונות"
"הנאשם הוסיף תגובות מעליבות לתמונות"
החבר לשעבר פרסם תמונות של המתלוננת
( צילום אילוסטרציה: sutterstock)
המתלוננת כתבה בבקשה: "בן הזוג לשעבר לא מקבל את העובדה שהקשר הסתיים. הוא מטריד, מתקשר, מאיים, מפרסם תמונות שלי, מספר טלפון שלי וכו'. פעם פגע ברכוש שלי, נמצא ברחבת הבית שלי. אני מפחדת".
המתלוננת ציינה עוד כי הגישה תלונה במשטרה נגד המשיב, אך למרות זאת הוא ממשיך להטריד. "עקב זה החלפתי מספר טלפון כי הוא פרסם את הטלפון שלי בהודעות בטלגרם.
"קיבלתי הודעות ושיחות מטרידות, יותר מ-50 שיחות והודעות שכללו הצעות מיניות של גברים שאני לא מכירה. בנוסף הוא שלח תמונות שלי שצילם, ללא ידיעתי, לעמיתים שלי בעבודה באינסטגרם ובפייסבוק".

2 צפייה בגלריה
"קיבלתי הודעות ושיחות מטרידות"
"קיבלתי הודעות ושיחות מטרידות"
"קיבלתי הודעות ושיחות מטרידות"
(אילוסטרציה: shutterstock)

לטענת המתלוננת המצב הזה נמשך כבר מספר שבועות, וההטרדות הן בהודעות, בשיחות טלפון, באופן פרונטלי והוסיפה: "אני הסברתי כמה פעמים שהקשר שלנו הסתיים ואינני מעוניינת להמשיך".
המתלוננת ציינה כי המשיב גרם נזק לרכבה ומפחיד אותה בהתנהגותה: "יש לי ילד קטן בבית ואני לא צריכה לפחד להיות בבית שלי או לפחד לצאת החוצה", כתבה המתלוננת.

קראו עוד:

המתלוננת מבקשת שבית המשפט יאסור על המשיב להטריד אותה בדרך כלשהי, לארוב לה, להתחקות אחר תנועותיה או מעשייה, לפגוע בפרטיותה, ליצור עמה קשר בדרך כלשהי, בעל פה, בכתב או באמצעי אחר, להימצא ליד ביתה או מקום עבודה ועוד.
דיון במעמד שני הצדדים ייערך בשבוע הקרוב.
פורסם לראשונה: 08:28, 12.03.24