במשך חמש שנים מתגורר אחד השכנים בשכירות בבניין בן שלוש קומות ברחוב קרן היסוד בקרית ביאליק, אלא שלפני כשבעה חודשים החלו התושבים להתלונן כי הדייר שינה פניו, ומאז הם סובלים מהתנכלויות ומהפרעות שונות מצידו. מספר תלונות כבר הוגשו בעבר למשטרה, והשבוע שוב התלוננה דיירת המתגוררת בקומה מעליו כי תקף אותה וירק עליה בפתח הבניין.
1 צפייה בגלריה
השכן תועד זורק אבנים לעבר תאורת הבניין
השכן תועד זורק אבנים לעבר תאורת הבניין
השכן תועד זורק אבנים לעבר תאורת הבניין
(צילום: מתוך מצלמות האבטחה)
דיירת בבניין סיפרה ל"ידיעות המפרץ": "כבר שבעה חודשים שאין לנו חיים נורמאליים. חיינו הפכו לסיוט. הדייר החל לתקוף אותנו. הוא צורח בלילות ליד הדלתות ומחוץ לבניין, דופק בדלתות בשעות מאוחרות ומעיר אותנו. יש לו כעסים לגבי החניות הקבועות שלנו, והוא עשה גם נזקי רכוש שונים".
קראו עוד >>
חלק מהאירועים מתועדים במצלמות האבטחה, בהם זריקת אבנים לעבר תאורה מחוץ לבניין.
עו"ד ארז נדל, בא כוחה של בעלת הדירה: "בחודשים האחרונים נוצר קושי של מרשתי ליצור קשר עם הדייר, ומעבר לכך הוא הפסיק לשלם חשבונות ואף שכירות. בנוסף, התושבים התלוננו בפני מרשתי על הפגיעות מצד הדייר, ואנו במקביל הגשנו תביעה לפינוי מושכר לבית משפט השלום בקריות, מאחר שהוא מסרב לעזוב. בתחילת מאי יתקיים דיון".
הדיירים פנו לעירייה שהציעה להם, לטענתם, לפנות למשטרה. מספר תלונות בגין האירועים החריגים כבר הועברו למשטרה, אחת מהן היא על תקיפת השכנה השבוע.
מהמשטרה נמסר: "במסגרת החקירה ביצעה המשטרה מגוון פעולות והוחלט לסגור את התיקים מחוסר ראיות. באשר לחקירת התלונה מיום 21.3.22 הרי שהחקירה עודנה מתנהלת".
מעיריית קרית ביאליק נמסר: "הנושא טופל לשביעות הדיירים".