אב לתלמיד בכיתה א' ביסודי ארלוזורוב בקרית חיים תקף את אב הבית של בית הספר. לטענת הנוכחים, האירוע התרחש לאחר שההורה נכנס ללא מסכה, ואב הבית ביקש ממנו לצאת מבית הספר. ממשרד החינוך נמסר: "הצוות החינוכי שוחח עם התלמידים על מקרה זה. הנושא הועבר לבדיקת המשטרה".
1 צפייה בגלריה
בית הספר ארלוזורוב בקרית חיים
בית הספר ארלוזורוב בקרית חיים
בית הספר ארלוזורוב בקרית חיים
(צילום: נחום סגל)
קראו גם:
המקרה אירע אמש (א') בשעות הבוקר. ההורה ליווה את בנו, תלמיד כיתה א' לכיתתו. לדברי עדי ראייה, אב הבית הבחין כי האב אינו עוטה מסכה על פניו וביקש ממנו לצאת משטח בית הספר. "האב התרגז והחל לגדף את אב הבית. אולם הוא נותר בעמדתו ודרש ממנו לצאת מבית הספר", סיפר אחד ההורים.
"גם הורים שהיו במקום ניסו לדבר איתו ואמרו לו שהילדים הקטנים מסתכלים על האירוע. אבל זה כפי הנראה לא עניין אותו בכלל, והוא החל לתקוף את אב הבית בחוזקה. היו ילדים שראו את כל האירוע, זה היה ממש לא במקום וממש מביש".
בעקבות המקרה הוגשה תלונה במשטרה נגד האב. כמו כן, ועד ההורים בבית הספר הוציא הודעה להורים לפיה הוא מגנה כל מעשה אלימות. "אנו מגנים בתוקף את האלימות המזעזעת שאירעה הבוקר בשער בית הספר", נכתב בהודעה.
"לא ייתכן שאב הבית יותקף באכזריות (לדברי השומר וההורים שנכחו במקום) רק בגלל שביקש מהורה לצאת משטח בית הספר כי הוא היה ללא מסכה. כל זה נעשה לעיניהם של הילדים וההורים. לפי הנחיות משרד החינוך, אין כניסת הורים לבית הספר אלא במקרים חריגים ובאישור המנהלת. נוסף על כך, יש חובת עטיית מסכה. כל זה נועד כדי לשמור על בריאותם של ילדינו ושל אנשי הצוות החינוכי".
ממשרד החינוך נמסר: "אנו מגנים ורואים בחומרה כל אירוע אלימות כלפי עובד הוראה ואו עובד מנהלי במערכת החינוך. באשר למקרה, הנהלת בית הספר פעלה על פי ההנחיות המקובלות. הצוות החינוכי שוחח עם התלמידים על מקרה זה. הנושא הועבר לבדיקת המשטרה. מאחלים רפואה שלמה לאב הבית".
תגובת המשטרה: "מאשרים כי התקבלה תלונה ונפתחה חקירה בהתאם".
פורסם לראשונה: 07:58, 07.09.20