מקרה שני של חולה קורונה במוסדות החינוך בקריות ביומיים האחרונים. אחד מאנשי הצוות בקרית החינוך בקרית חיים אובחן כחולה קורונה. בעקבות זאת ביומיים הקרובים ילמדו כל התלמידים מחטיבות הביניים שקד ודגן והחטיבה העליונה מרחוק. לאחר סיום החקירה האפידמיולוגית ייקבע מי יידרש להיכנס לבידוד.
3 צפייה בגלריה
כיתה ריקה,
כיתה ריקה,
בינתיים, הלימודים יתקיימו מרחוק.
(צילום: גיל יוחנן)
קראו גם:
ביום שישי האחרון קיבלו תלמידי תיכון אורט קרית ביאליק על כך שאובחן חולה קורונה בבית הספר. בעקבות זאת 40 מתלמידי כיתות י"א ו-י"ב ואנשי צוות מבית הספר נשלחו לבידוד. זאת בעוד כל יתר התלמידים ימשיכו ללמוד מחר כרגיל.
אמש (שבת) התבשרו תלמידי חטיבות הביניים דגן ושקד וכן החטיבה העליונה בתיכון קרית חיים כי התגלה חולה קורונה מאומת בקרב צוות המורים. בהודעה שנמסרה להורים ולתלמידים נכתב כי הוחלט שביומיים הקרובים, עד לסיום החקירה האפידמיולוגית, יעברו ללמידה מרחוק.
3 צפייה בגלריה
חטיבת הביניים דגן
חטיבת הביניים דגן
חטיבת הביניים דגן
(צילום: נחום סגל)
"הורים ותלמידים יקרים. התבשרנו היום 5.9.2020 ע"י משרד הבריאות כי התגלתה בצוות המורים חולה מאומתת נוספת. עקב כך, התקבלה החלטה על ידי מנהל המחוז ד"ר סער הראל, יחד עם עיריית חיפה, שכל תלמידי תיכון קרית חיים: חט"ב דגן, חט"ב שקד וגם חטיבה עליונה יעברו ללמידה מרחוק מהבית בימים ראשון ושני 6.9-7.9 ונמתין לסיום החקירה האפידמיולוגית של משרד הבריאות", נכתב.
3 צפייה בגלריה
חטיבת הביניים שקד
חטיבת הביניים שקד
חטיבת הביניים שקד
(צילום: נחום סגל)
"שמירת השגרה ככל הניתן במציאות "הקורונה" חשובה לכולם ולכן נעשה כל שביכולתנו לייצר שגרות משמעותיות במציאות הקיימת. במידה ובעקבות החקירה יימצא כי מי מבין באי בית הספר צריך להיכנס לבידוד, הוא יקבל על כך הודעה אישית ממשרד הבריאות".
פורסם לראשונה: 08:05, 06.09.20