תושב קרית אתא (38) מואשם שפרץ למספרה של כפיר מאמו ברחוב העצמאות בעיר, וגנב מחשב נייד. הוא נתפס בין היתר באמצעות בדיקת DNA לדגימת דם שנמצאה על שמשת החלון של המספרה. כתב האישום נגדו הוגש בשבוע שעבר בבית משפט השלום בקריות.
1 צפייה בגלריה
פריצה דרך החלון
פריצה דרך החלון
פריצה דרך החלון
(המחשה: שאטרסטוק)
באמצע חודש יוני, נכתב בכתב האישום, פרץ הנאשם למונית שחנתה בחניית ביתו של הנהג בקרית מוצקין. הוא ניפץ את שמשת החלון האחורי, פתח את הדלת ונכנס למונית. הוא לקח פאוץ' של נהג המונית, המכיל מסמכים וג'י.פי.אס, ועזב איתו את המקום. לחלון נגרם נזק בשווי 630 שקל.
קראו עוד >>
בהמשך אותו אירוע, הנאשם ניפץ את חלון המספרה באמצעות חפץ כלשהו, הכניס את ידו פנימה דרך הפרצה שיצר וגנב מחשב נייד בשווי 3,500 שקל.
בבקשה להארכת מעצרו עד לתום הליכים טענה המשטרה כי בידיה צילומי אבטחה בהם נראה הנאשם כשהוא פורץ למונית ולמסעדה. כמו כן נטען כי בבדיקת DNA שנערכה לדגימת דם שנלקחה משמשת חלון המספרה, נמצאה התאמה לדגימה שנלקחה מהנאשם.
בגין מעשים אלה הוא נאשם בעבירות של פריצה לרכב בכוונה לגנוב, גניבה, היזק לרכוש במזיד ופריצה לבניין שאינו דירה וביצוע גניבה. "למשיב גיליון הרשעות מכביד בעבירות מגוונות", נכתב בבקשה. "בגין הרשעותיו אלו ריצה המשיב מספר רב של עונשי מאסר מאוחרי סורג ובריח, לרבות תקופות מאסר ממושכות".