בסוף השבוע שעבר נסע הרב דוד מאיר דורקמן, רבה הראשי של קריית מוצקין, יחד עם אשתו לשוויץ, לחגוג יחד עם בני משפחתו את שמחת בר המצווה של נכדו, הבן של בנו – שליח חב"ד בשוויץ. הרב חזר לביתו ביום שני האחרון וגילה כי המזוזה שהייתה על משקוף דלת הכניסה לביתו נתלשה.
2 צפייה בגלריה
עם כיסוי על ראשו ופניו
עם כיסוי על ראשו ופניו
עם כיסוי על ראשו ופניו
(צילום: מצלמות האבטחה)
"נדהמתי לגלות שמישהו ככל הנראה עקר את המזוזה מפתח הבית שלי, כשאני ואשתי לא היינו בבית. תחילה לא ידעתי אם זה על רקע לאומני, פלילי, אנטישמי, או סתם מעשה של אדם תמהוני.
"כשהסתכלתי במצלמת האבטחה ראיתי שאדם הגיע בלילה שבין ראשון לשני, תחילה כשהוא לא מכוסה או מסווה, ואז שתי דקות לאחר מכן, בשעה אחת ושתי דקות, חזר אל פתח הדלת כשהוא עם כיסוי על ראשו ופניו, ושקיות ניילון על ידיו, ככל הנראה כדי למנוע טביעות אצבעות ועוקר את המזוזה מפתח הדלת".

קראו עוד:

הרב דרוקמן הצליח לזהות את פניו של האיש מהופעתו הראשונה, דרך מצלמת האבטחה: "מדובר באדם שהיה מתארח בביתנו בארוחות שבת, אך לאחרונה מצבו האישי לא טוב. הלכתי לביתו לחפש אותו, ולבקש שישיב לי את המזוזה היקרה שלי והחשובה לי, אך לא מצאתי אותו שם".

2 צפייה בגלריה
"שבורים ואבלים". הרב דרוקמן
"שבורים ואבלים". הרב דרוקמן
"המזוזה היקרה חשובה לי". הרב דרוקמן
(צילום: גיל נחושתן)

ביום חמישי האחרון, נסע לתחנת משטרת זבולון כדי להגיש תלונה: "לא נותרה לי ברירה אלא להגיש תלונה במשטרה, הוא לא צריך את המשטרה ואני לא מחפש להתנכל לו, הוא אדם מסכן. אני רק רוצה להשיג את המזוזה שלי בחזרה ומקווה שהמשטרה תוכל לעשות זאת עבורי".