בית משפט השלום בקריות הוציא צו למניעת הטרדה מאיימת נגד תושב קרית מוצקין, שלטענת שכניו הטריד אותם, קילל את ילדיהם בגידופים בעלי אופי מיני בוטה ובין השאר אמר לילדה שאירחה חברות: "זונה", "את המוצצת של הכיתה". במהלך הדיון טען המשיב כי אכן הדברים נראים רע.
2 צפייה בגלריה
"השכנים מקימים רעש כל הזמן"
"השכנים מקימים רעש כל הזמן"
"השכנים מקימים רעש כל הזמן"
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
המתלוננת, תושבת רחוב הרב קוק בקרית מוצקין, ציינה כי יש לה שלושה ילדים שפוחדים מהשכן, בשל הקללות והתגובות שלו, וכן בגלל שזרק לעברם אבנים. היא הגישה לעיון בית המשפט סרטונים שהציגו את התנהלות המשיב.
המשיב ציין כי לא ראה את הסרטונים, להוציא אחד שהוצג לו על ידי חוקר המשטרה שחקר במקביל תלונה של השכנים נגדו. לדבריו, הוא עבר לגור בדירה סמוכה עם שותף, אך השכנים מקימים רעש כל הזמן, לפעמים בצורה סבירה, לפעמים בצורה מוגזמת. "זה יכול להיות ילדות שצוחקות בבריכה, לא יודע אם זה סביר בשבת בצהריים אפילו אם זה סביר, שלוש פעמים בשבוע זה ממש מציק...

2 צפייה בגלריה
מטרד רעש
מטרד רעש
"שלוש פעמים בשבוע זה ממש מציק". מטרד רעש
(צילום אילוסטרציה: canva)

"אני לא פונה לילדים שלה ולא מקלל אותם, הקללות נועדו להשרות אווירה לא נעימה כמו שהיא משרה אצלי בדירה, בזמן הקללות לא הסתכלתי עליהם. בית המשפט מסביר לי את משמעות ההליך ואת הסעד הנדרש המבוקש ואני משיב שבבית שלי אסור לי לצעוק ולקלל, אני עומד בחלון ומקלל. אני טוען שזה לא נכון, שהכל בעיני המתבונן. אם אני הולך ברחוב ואני מקלל ועוברת לידי ילדה היא יכולה לומר שקיללתי אותה?".

זריקת אבן


בהמשך הוסיף המשיב: "מבחינתי כשהם עושים לי רעש אני לא בורח מהבית שלי ומהחדר שלי, אני יוצא ועושה רעש נגדי. אני לא מתייחס לילדים הקטנים. אני לא רואה מהמרפסת מי נמצא למטה. הבנות ישבו כמו ליד הופעה וצפו. אם האימא אומרת להם לשבת ולצפות, אז היא לא יכולה להתלונן על זה שהן נפגעות... אני מסכים שזה נראה רע". המשיב אישר שזרק אבן אחת לכיוון השכנים, אבל טען שגם הם זרקו עליו.

קראו עוד:

בית המשפט החליט להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת נגד המשיב במשך שישה חודשים, במהלכן אסור לו להטריד, לאיים או ליצור כל קשר עם המתלוננת ובני ביתה. המשיב הסכים להוצאת הצו וציין כי הבין שעומדות לרשותו מספר אופציות להתמודד עם מטרדי רעש, אם יהיו כאלו, ולא רק האופציה לקלל את השכנים ולהתעמת איתם.















"השכנים מקימים רעש כל הזמן" | צילום אילוסטרציה: Shutterstock