בעל דירה ברחוב זבולון בקרית אתא הגיש ביום ראשון השבוע לבית משפט השלום בקריות בקשה להוצאת צו פינוי נגד הדיירים שמתגוררים בדירתו, וזאת בשל הפרה בוטה של חוזה השכירות.
1 צפייה בגלריה
פינוי דירה
פינוי דירה
הנתבעים לא עמדו בתשלום השכירות החודשי
(צילום: shutterstock)
מהתביעה עולה כי הדירה, בת ארבעה חדרים, הושכרה בחודש מאי השנה, למשך שנה, תמורת תשלום של 3,100 שקל בחודש. לטענת בעל הדירה, השוכרים סיפרו כי הם שכירים ומשתכרים ביחד 12 אלף שקל בחודש, אך יש להם בעיות בחשבון הבנק ולכן התחייבו לשלם במזומן מדי חודש את שכר הדירה.
מאז חתימת החוזה, כך בעל הדירה, לא שולם שכר הדירה כפי שנקבע בחוזה ולו פעם אחת: "הנתבעים לא עמדו בהסכם זה והפרו חוזה הפרה בוטה ויסודית בכך שלא עמדו בתשלום השכירות החודשי. הנתבעים לא עמדו בהסכם זה אף לחודש אחד".
מהתביעה עולה עוד, כי חבר של השוכרים שילם עבורם חודשיים שכירות, כ-6,000 שקל ואימו של השוכר, שמתגוררת איתם בדירה, שילמה חלקית, כ-2,000 שקל עבור עוד חודש, באיחור של שלושה חודשים.
בעל הנכס ציין בתביעה: "לאורך כל התקופה, דפוס ההתנהלות של הנתבעים התאפיין בדחייה ובקשה מהתובעים להמתין עוד מעט וישלמו. ולכך יש תיעוד בהתכתבות בטלפון.

קראו עוד:

הנתבעים הפרו חוזה באופן בוטה כאשר התובעים מגלים כלפיהם התחשבות עד שאין ביכולתם להמשיך באופן הזה. מיותר לציין, כי התובעים משלמים משכנתא על דירה זו וגם שכירות על הדירה בה הם מתגוררים, ואי תשלום מסודר מצידם גורם להם לסבל משמעותי ומטרד רב. במהלך התקופה, הובהר לנתבעים שאם אין באפשרותם לשלם דמי שכירות עליהם לפנות את הדירה. תשובתם של הנתבעים הייתה שוב ושוב כי בעשירי לחודש ייכנס כסף וישלמו וכו', מה שהתברר כדחייה חוזרת ונשנית ללא קיום הבטחות מצידם".
לטענת בעל הדירה נכון להגשת התביעה עומד חובם של השוכרים בגין אי תשלום שכר דירה על 16.700 שקלים. הוא מבקש שבית המשפט יורה על פינוי מיידי של הדיירים מהנכס שלו וכן תשלום במקביל של כל החוב שנוצר.
טרם הוגש כתב הגנה בתיק.