לא כך חשב תושב חיפה שיסתיים הלילה שלו. מפרטי כתב אישום שהוגש לבית משפט השלום כי תושב חיפה חיפש לצרוך שירותי מין ויצר קשר באמצעות אתר אינטרנט עם בחור בן 32. השניים סיכמו כי הלקוח יגיע לביתה ברחוב הרצל בשכונת הדר לטובת עיסוי מיני בשעה 02:00 ב-28 בנובמבר.
2 צפייה בגלריה
עיסוי מיני
עיסוי מיני
עיסוי מיני
(צילום אילוסטרציה: canva)
עם הגעתו לדירה, פגש הלקוח את איש הקשר שהציג בפניו את נערת הליווי. סוכם כי עבור השירות ישלם הלקוח 300 שקל, ואלו אכן שולמו. לבקשת נערת הליווי, נכנס הלקוח לאמבטיה כדי להתקלח, תוך שהוא משאיר מחוץ לחדר את בגדיו ובהם גם מפתחות לרכבו שחנה בחוץ.
בעוד הלקוח מתקלח, נערת הליווי ובן זוגה נעלו את דלת האמבטיה, כאשר לא הייתה ידית בצד הפנימי של חדר האמבטיה.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי התובעת עו"ד הילה דהן נטען, כי בעת שהותו של הלקוח בחדר האמבטיה, הנאשם והנאשמת, בצוותא, התפרצו לרכב שחנה בחוץ בכוונה לבצע גניבה, באמצעות פתיחתו על ידי המפתחות, אותם נטלו ללא הסכמתו של הלקוח מהדירה.

2 צפייה בגלריה
נערת ליווי
נערת ליווי
כלאו ושדדו. נערת ליווי
(צילום המחשה: shutterstock)

כן נטען, כי בהמשך לכך, נטלו הנאשמים מתוך הרכב, המחאה על סך 1,650 שקל. לאחר מספר דקות בהן ניסה המתלונן לפתוח את הדלת ולקרוא לעזרה, בעט המתלונן בחוזקה בדלת והצליח להיחלץ מתוך חדר האמבטיה.

קראו עוד:

בשלב זה, אמר לנאשם ולנאשמת כי אינו מעוניין בשירות וביקש את הכסף בחזרה. בתגובה לכך, ענו לו כי יחכה ברכב ויקבל את הכסף בחזרה, אז הזעיק המתלונן את המשטרה שהגיעה למקום.
לאחר שהשוטרים הגיעו למקום, שלפה הנאשמת מחזייתה את ההמחאה ומסרה אותה למתלונן. השניים מואשמים בעבירות של כליאת שווא, פריצה לרכב בכוונה לגנוב, גניבה מרכב וגניבה. משפטם של הנאשם והנאשמת ייפתח בקרוב.
פורסם לראשונה: 09:20, 15.01.24