בית משפט השלום בקריות הוציא ביום ראשון השבוע צו למניעת הטרדה מאיימת נגד מורה נהיגה לבקשת תלמידת נהיגה בת 17 מהצפון שטענה כי המורה הטריד אותה מינית. הצו הוצא בהסכמה הדדית. במקביל, הגישה הצעירה תלונה במשטרה. מורה הנהיגה מכחיש כל ניסיון להטריד מינית את התלמידה.
2 צפייה בגלריה
שיעור נהיגה
שיעור נהיגה
שיעור נהיגה
(צילום אילוסטרציה: canva)
מהבקשה שהוגשה לבית המשפט עולה כי המשיב היה מורה הנהיגה של המתלוננת. בתאריך 26 לספטמבר היא הגישה תלונה במשטרה בגין הטרדה מינית ושם יעצו לה לגשת בהקדם לבית המשפט ולהגיש במקביל בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת, "זאת לאחר שהמשיב לא פסק ממעשיו".
התלמידה ציינה כי החלה את שעורי הנהיגה שלה בחודש דצמבר 2023: "המהלך שיעורי הנהיגה ולאחריהם יזם שיחות מיניות ובנושאים אינטימיים וגרפים הקשורים אלי תוך כדי נהיגה. החלטתי להפסיק את השיעורים עמו למרות זאת ניסה ליצור איתי קשר מספר פעמים", ציינה המתלוננת בבקשתה.
היא הוסיפה: "בעקבות המעשים האחרונים ולאחר שנודע לו היכן אני עובדת, אני חששת שיטריד אותי בעבודה, בבית הספר, בשכונתי מגוריי, ליד ביתי".

2 צפייה בגלריה
האב ישב לצדה של הנערה
האב ישב לצדה של הנערה
"אני חוששת שיטריד אותי בעבודה ובבית הספר"
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

לטענת המתלוננת, היא חוששת שלאחר הגשת התלונה והבקשה לבית המשפט המצב רק יחמיר: "מדובר באדם אובססיבי וחסר מעצורים, אשר למרות ניסיונותיו של אבי לבקש ממנו לנתק קשר ממנו, במהלך חודש מרץ 2024, לא פסק מכך".

קראו עוד:

המתלוננת מבקשת בבקשה שהמשיב לא יצור איתה כל קשר, בכתב בעל פה או באמצעי אחר. לא יטריד ויאיים עליה, לא יבלוש אחריה, יארוב לה ויתחקה אחרי תנועותיה או להתקרב מרחק מסוים לביתה או מקום עבודתה.
ביום ראשון השבוע התקיים בפני השופט ערן נווה דיון בבקשה. התלמידה ציינה פעם נוספת כי הגישה תלונה נגד המשיב ולא רוצה כל קשר עמו. מורה הנהיגה טען כי לא נחקר במשטרה ואינו מבין מה ההאשמות נגדו. "אם אוזמן למשטרה אחקר. יש לי מצלמות בתוך הרכב אני יכול להציג את כל החומר", ציין מורה הנהיגה והוסיף כי אין לו כל התנגדות להוצאת הצו.
השופט ערן נווה ציין כי מטרת הצו לצפות פני עתיד ולא לחקור את מה שהיה בעבר, כאשר זו תפקיד המשטרה. על יסוד הבקשה ועמדת הצדדים החליט השופת להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת, במסגרתו נאסר על המורה ליצור קשר ישיר או עקיף עם המתלוננת, להטריד אותה בכל דרך, לרבות בביתה ובמקום עבודה, לאיים עליה, לבלוש אחר תנועותיה, לארוב לה, להתחקות אחר תנועותיה ומעשייה. תוקף הצו שהוצא הוא ל-6 חודשים.