תושב עפולה (29) ניסה לשדוד נהג מונית בקרית ים באיומי סכין בשעה שעמד ברמזור אדום. הנהג, יחד עם הנוסעים במונית, רדפו אחריו ודיווחו למשטרה. השבוע הרשיע אותו בית המשפט המחוזי בחיפה בניסיון שוד ואיומים.
1 צפייה בגלריה
דקירה
דקירה
דרש את הכסף באיומי סכין
(אילוסטרציה: shutterstock)
הנהג הסיע נוסעים מחיפה לקרית ים. סמוך לתחנת דלק סונול בשד' ירושלים עצר ברמזור אדום. הנאשם יצא מרכבו עם סכין בידו וניגש למונית. הוא הכניס את ידו לחלון הפתוח למחצה ודרש מהנהג לתת לו את הכסף. אז התחלף הרמזור, ונהג המונית החל בנסיעה.
קראו עוד >>
כשעצר פעם נוספת ברמזור אדום, בצומת הפונה למוצקין, הנאשם ניגש שוב למונית, דפק עם הסכין על החלון ודרש מהנהג לתת לו את הכסף. אז יצאו הנוסעים מהרכב וניסו להרחיקו, אולם הוא פנה אליהם עם הסכין ואיים שלא יתקרבו אליו.
נהג המונית יצא ובידו שוקר חשמלי, הנאשם התרחק ולאחר מכן נכנס לרכבו ועזב את המקום. הנוסעים ונהג המונית החלו במרדף אחריו, תוך שהם מדווחים למשטרה על האירוע.
בבית המשפט טען הנאשם כי הוא לא יצא מרכבו עם סכין, אלא יצא להחליף פרטים עם נהג המונית עקב תאונת 'פגע וברח' ביניהם.
גירסתו לא התקבלה: "הנאשם לא ידע להצביע על הנזק שנגרם לרכבו כתוצאה מהפגיעה שלטענתו קרתה", כתב השופט דניאל פיש, והרשיע אותו בעבירה של ניסיון שוד, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין, איומים והיזק בזדון. "הנאשם לא סיפק הסבר מניח את הדעת לסיבה שבגללה ניגש למונית בשתי הפעמים".
פורסם לראשונה: 07:31, 04.07.22