תושב נהריה (32), שהכיר צעירה מקרית ביאליק אשר דחתה את חיזוריו, פרסם ברשת הטלגרם את פרטי ההתקשרות עמה, תוך שהוא מציין כי היא מעניקה שירותי עיסוי. בעקבות הפרסום, התקשרו גברים אנונימיים למספר הטלפון שלה כדי לקבל שירות. כך עולה מכתב אישום שהוגש בבית משפט השלום בקריות נגד הנאשם מנהריה.
2 צפייה בגלריה
"הנאשם הוסיף תגובות מעליבות לתמונות"
"הנאשם הוסיף תגובות מעליבות לתמונות"
הצעירה קיבלה הודעות מגברים אנונימיים
( צילום אילוסטרציה: sutterstock)
צעירה מקרית ביאליק הכירה את הנאשם ברשת האינסטגרם. השניים החליפו מסרים והצעירה אף מסרה לנאשם את מספר הטלפון שלה. בשלב מסוים החליטה שהקשר אינו מתאים לה, והודיעה על כך לנאשם.
הנאשם, כפי שעולה מכתב האישום, לא קיבל את הסירוב ושלח לצעירה הודעות בנוסח "עלובה ועוד פרחה של האינסטגרם". הוא אף ניסה לצלצל אליה ולא רצה להשלים עם ההודעות של המתלוננת כי הקשר אינו מתאים לה יותר.


2 צפייה בגלריה
חבר אובססיבי
חבר אובססיבי
"הנאשם הוסיף תגובות מעליבות לתמונות"
(צילום: צילום: ShutterStock)

הנאשם הוסיף תגובות מעליבות לתמונות שהצעירה פרסמה ברשת, אבל הוא לא הסתפק בכך: הוא פרסם בקבוצה ברשת הטלגרם, בקבוצה בשם "ללא צנזורה" את פרטי הקשר של הצעירה, כולל מספר הטלפון, לצורך "קבלת שירותי עיסוי", זאת בהסתמך על פרסום קודם בקבוצה בה נרשם: "I need a girl that make me cum”. בעקבות ההודעה, קיבלה הצעירה שורה של הודעות מגברים אנונימיים.

קראו עוד >>

לשכת התביעות זבולון מייחסת לצעיר עבירה של הטרדה באמצעות מתקן של בזק. "הנאשם פרסם בקבוצה בטלגרם בשם "ללא צנזורה" את פרטי הקשר של הצעירה, כולל מספר הטלפון".