תלמידי חטיבת הבייניים אורט אפק גילו השבוע להפתעתם כתובת מדאיגה בתא השירותים. אחד האבות סיפר: "הבת שלי הייתה בשירותים, וכשבאה לשטוף ידיים, ראתה על המראה בשירותים כתובת של צלב קרס ולידה הכיתוב 'היטלר המלך'. היא פנתה בדאגה למורים יחד עם תלמידים נוספים.
2 צפייה בגלריה
חטיבת הביניים אפק בקרית ביאליק
חטיבת הביניים אפק בקרית ביאליק
חטיבת הביניים אפק בקרית ביאליק
(צילום: נחום סגל )
ככל הנראה העניין טופל, ולמחרת הכתובת נמחקה. אך כעבור יום הבחינו תלמידים אחרים בכתובת כמעט זהה על דלת של אחד מתאי השירותים.
האב סיפר למיינט קריות: "זה הפך למשהו מאוד לא נעים ואפילו מפחיד, ועוד יותר בתקופה הזו שאנו נמצאים בה. מעבר לעובדה שזה משהו שאסור שיהיה בשום מקום ובטח לא בבית ספר. התלמידים שוב הודיעו למורים ולרכזת השכבה. צוות המורים גם תיעד והעביר למנהל החטיבה.

קראו עוד:

2 צפייה בגלריה
צלב הקרס בחטיבת אפק
צלב הקרס בחטיבת אפק
אחת הכתובות שהתגלו בחטיבת אפק
(צילום: פרטי)

"אני לא יודע כיצד והאם העניין טופל, אבל אף אחד מצוות בית הספר או הנהלת בית הספר לא דאג לדבר עם התלמידים ולא הוציא הודעה להורים. אנחנו חושבים שזה מעשה חמור, בטח שהוא חוזר על עצמו ויש כאן צורך בבירור מעמיק, וחובה לערב משטרה. מעבר לכך, שהורים צריכים להיות מודעים לנעשה בבית הספר- גם שמדובר במקרים חריגים כאלה".
משרד החינוך נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה מאוד את האירוע ולפיכך בנושא נמצא בבדיקה מעמיקה של מנהל המוסד החינוכי. נעשו ניסיונות לאתר את הנוגעים בדבר. בביה"ס יתקיימו שיחות בכיתות להסברת חומרת העניין".
פורסם לראשונה: 17:06, 23.11.23