תושב קרית ביאליק (50) ובתו (32) נעצרו בסוף השבוע בחשד לתקיפות הדדיות. על פי החשד, הבת דקרה את אביה בסכין בבטנו, בעוד שהוא תקף אותה. לדברי האב, הוא ניסה להתגונן מפני בתו שרצתה, לטענתו, לרצוח אותו. מעצרם של השניים הוארך בחמישה ימים.
1 צפייה בגלריה
דקירה
דקירה
הבת טענה שאביה שתה ותקף אותה ללא סיבה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
ביום חמישי שעבר פרץ בין האב לבתו ויכוח מסיבה שאינה ברורה, במהלכו תקפו אחד את השנייה. על פי הנטען, הבת לקחה סכין וניסתה לדקור את האב ברגלו ובבטנו מספר פעמים. האב נפצע בידיו ונזקק לטיפול רפואי וככל הנראה יזדקק לניתוח בהמשך. מאידך נטען כי הוא תקף אותה בידיו והיא נפגעה ונזקקה לטיפול רפואי.
למחרת, ביום שישי, הובאו השניים להארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה בחשד לביצוע עבירת תקיפה. במהלך הדיון טען כל אחד מהם כי הוא לא תקף אלא אם כי הגן על עצמו מפני השני. בית המשפט האריך את עצרם.
קראו עוד >>
בדיון שנערך השבוע בבית משפט השלום בקריות ביקש בא כוחו של האב לשחררו. "היא החליטה שהיא רוצה לגור עם מרשי, התנחלה אצלו בבית. לטענתו, היה לה איזשהו התקף, הוא לא יודע להסביר את זה, היא נטלה סכין והתחילה לתקוף אותו", אמר סניגורו של האב בדיון.
"אין מחלוקת שהחבלות שנגרמו לחשוד הזה הן חמורות לאין שיעור ביחס לחבלות, אם בכלל, שנגרמו לבת שלו. הוא לא נטל לידיו סכין, לא עשה שימוש בשום כלי, ולעומת זאת הוא התגונן מדקירות רבות בכל חלקי גופו. הדקירות שלו בידיים זה משום שהוא התגונן ושם את ידיו על מנת למנוע את ניסיונותיה של הבת לדקור אותו בחלקי גוף שונים. היא התחילה בכך שרצתה לדקור אותו ברגל, במפשעה".
בדיון הארכת מעצרה של הבת שונתה העבירה בה היא חשודה מתקיפה לפציעה כעבריין מזויין בנשק קל. "האב שתה והתחיל לתקוף אותה ללא כל סיבה, והיא הגנה על עצמה. היא ללא עבר פלילי, באה להתארח", טען בא כוחה.
"חקרו אותה לילה שלם בבית החולים כשהיא חבולה ופצועה, ולא התייעצה עם עורך דין. היא הייתה נסערת, נרגשת ולא היתה מסוגלת לדבר. מדובר בבחורה צעירה שיש לה שני ילדים קטנים שכרגע מי שאוחז בהם היא הסבתא".
השופטת אלואז זערורה-עבדאלחלים דחתה את הבקשות והאריכה את המעצר של שניהם בשלושה ימים.