רשת המזון קשת טעמים רוכשת את השליטה ברשת הפטיסרי בוטיק של הקונדיטור דודו אוטמזגין לפי שווי של כ-50 מיליון שקל. העסקה כוללת את המאפייה של אוטמזגין בקרית מוצקין ואת 19 סניפי המותג ברחבי הארץ בהם נמכרים מוצרי המאפה, רובם מופעלים בזכיינות. על פי ההסכם, קשת טעמים רכשה 70 אחוז מהרשת של אוטמזגין שימשיך להחזיק ב-30 אחוז שליטה. המותג אוטמזגין ימשיך להתנהל כמותג עצמאי, כשדודו ימשיך להיות הפרזנטור שלו.
3 צפייה בגלריה
דודו אוטמזגין
דודו אוטמזגין
דודו אוטמזגין
(צילום: נחום סגל)
בראיון למיינט קריות סיפר קינן ממן, משנה למנכ"ל בקשת טעמים, כי העיסקה התבשלה לאחר מספר שיחות עם אוטמזגין בהן התברר כי שני הצדדים רואים עין בעין את עתיד הרשת. לדבריו, "יש לנו מוצרי עילית, מוצרי פרימיום וראיונו שהמותג דודו אוטמזגין, יכול להיות סינרגיה מושלמת לפעילות שלנו. ניהלנו מגעים תוך כדי תנועה והבנו שעומד מולנו בן אדם שרואה את אסטרטגית הפיתוח שלו ושלנו עין בעין איתנו ומשם העסקה הבשילה".
ממן מציין כי דודו אוטמזגין ימשיך להיות הקונדיטור של הרשת והפרזנטור של הרשת: "דודו הוא המותג והמותג זה הוא. לא נשנה כי מדובר במותג מוכר וידוע ומצליח ואנחנו אוהבים את מה שהוא".
ומה אתם תתרמו למותג?
"אנחנו נאפשר לו לעשות את הכי טוב, לעשות עוגות, מתכונים, להמציא עוגות חדשות ולמתג את הרשת ואנחנו ניתן לו את כל הפלטפורמה הניהולית מאחורה. זה אומר מנגנון תפעולי, עובדים, כספים. לפנות אותו שלא יתעסק בשוטף אלא בקידום של הרשת והפיתוח שלה".

3 צפייה בגלריה
בסיס  משותף. קינן ממן, משנה למנכ"ל בקשת טעמים
בסיס  משותף. קינן ממן, משנה למנכ"ל בקשת טעמים
בסיס משותף. קינן ממן, משנה למנכ"ל בקשת טעמים
(צילום: פרטי)

בהודעה שפורסמה עם סיכום העסקה, אמר אוטמזגין: "לאחר צמיחה מהירה, הרכישה הזו תסייע לנו לפרוץ קדימה, להגדיל את יכולת הייצור ולהרחיב את הפעילות בישראל ובעולם. מצאתי באריאל (אריאל ליכט, מייסד קשת טעמים, א.ג) ובצוות שלו שותף איכותי שרואה עין בעין את העתיד".

קראו עוד:

קשת טעמים היא רשת מזון שפתוחה בשבתות, שהוקמה לפני 20 שנה בקריות וחיפה ויועדה בתחילה ל"קהל הרוסי". היא מנוהלת על ידי דני גרינברג. הרשת מעסיקה כ-2,000 עובדים בישראל ומפעילה 25 סניפים, אתר אונליין, מרכזי ליקוט והפצה רובוטיים, מפעל מזון, וחברת ייבוא מזון.

3 צפייה בגלריה
דודו אוטמזגין
דודו אוטמזגין
להגדיל את הייצור. אוטמזגין
(צילום: נחום סגל)

אוטמזגין הקים את רשת הפטיסרי בוטיק שלו בשנת 1998 לאחר שנכנס לתחום עם שחרורו מהצבא. את תחילת לימודיו כקונדיטור עשה בבית הספר לבישול "תדמור" ומשם עבר לפריז ולמד בבתי ספר יוקרתיים.