תקרית באירוע פעילים במטה הבחירות של חיים צורי ביום שני בערב. באירוע נכח מנהל המוקד העירוני, קובי פינטו, שתועד על ידי יועד כנען, תושב קרית מוצקין, המזוהה עם ציקי אבישר, מסיעת 'רוח חדשה בקרית מוצקין'.
1 צפייה בגלריה
מתוך סרטון התקרית
מתוך סרטון התקרית
מתוך סרטון התקרית
(צילום: פרטי)
בין השניים התפתחה תגרה אלימה. עד ראייה סיפר: "יועד צילם את פינטו כשהוא מגיע למטה הפעילים של צורי בניגוד למותר וקובי כעס ותקף אותו. למקום הוזעקה משטרה" .
כנען סיפר: "הגעתי ביחד עם חבר לתעד הפרות חוק לכאורה והוראה של היועצת המשפטית של העירייה שאוסרת על עובדי עירייה לקחת חלק בתעמולה פוליטית ובטח שלא להגיע לאירוע פוליטי. מהרגע שהגענו פנו אלינו גורמים פוליטים, בהם עובדי עירייה, שניסו להפריע לנו תוך כדי קללות, צעקות ושיסוי של משתתפים בנו, אבל אנחנו לא נרתענו והמשכנו לתעד".

קראו גם:

כנען הציג תיעוד וידאו מאותם הרגעים וסיפר: "קובי פינטו נכנס למטה ואנחנו הזמנו משטרה שהגיעה לאחר כמה דקות. גם אז הוא המשיך לאיים ואמר: "אני אגמור אותו", בנוכחות השוטרים שחסמו אותו ומנעו ממנו להתקדם אלי בגופם. כל זה קרה בנוכחות עובדי עירייה ופעילים פוליטיים ששיקרו ואמרו שתקפנו אותו. כמובן שהתיעוד שיש לנו מוכיח בדיוק את ההפך. לאחר 20 דקות שהיינו מחוץ למטה הבחירות, הבחנתי בפינטו מתקדם לכיוון הכניסה, שאלתי אותו מדוע הוא נכנס לאירוע פוליטי אם הוא עובד עירייה, בתגובה הוא תקף אותי והפיל את הטלפון שלי לרצפה בחוזקה. אחרי שנכנס למטה חזר והתנפל עליי ונתן לי אגרופים". בעקבות האירוע כנען הגיש תלונה במשטרה נגד פינטו.
פינטו בחר לא להגיב לטענות של כנען.