תושבת קרית ים (36), עובדת היי-טק, נעצרה ביום שבת לפנות בוקר לאחר שעל פי החשד בהיותה בגילופין תקפה מאבטח במועדון ה'מאיו' בקרית חיים, נשכה את אוזנו ותלשה חלק ממנה. זאת, לאחר שלא איפשרו לה להיכנס. לאחר מכן תקפה גם שוטרים בעת מעצרה. לדבריה, היא אינה זוכרת את האירוע.
2 צפייה בגלריה
מועדון המאיו
מועדון המאיו
מועדון המאיו ברחוב חלוצי התעשייה במפרץ
(צילום: נחום סגל)
החשודה הובאה לדיון בהארכת מעצרה אמש (שבת) בבית משפט השלום בחיפה בחשד לעבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והחזקת סמים לשימוש עצמי. במהלך הדיון טען נציג המשטרה, רס"ב סאמר קריאני, כי החשודה הגיעה למועדון המאיו, ברחוב חלוצי התעשייה במפרץ חיפה, כשהיא בגילופין ותקפה את ראש צוות האבטחה במקום לאחר שכלל הנראה לא אפשרו לה להיכנס למועדון.
"החשודה נשכה מאבטח, את ראש צוות המאבטחים במקום, הוציאה לו חלק מהאוזן, הוא נזקק לתפרים ו-CT היא גם תקפה שוטרים בעת מעצרה ובתחנה, כאשר בוצע עליה חיפוש, נתפסו סמים לשימוש עצמי, אמר.
"הבחורה היתה שיכורה כאשר הגיעה למועדון. היא טענה שיש לה חבלות מהמעצר של השוטרים. המעצר התבצע לאחר שהיא סירבה למעצר, השתוללה ובעטה בשוטרים". עוד טען כי בחקירתה הכחישה את האירוע.

2 צפייה בגלריה
הפציעה של ראש מערך האבטחה במועדון המאיו
הפציעה של ראש מערך האבטחה במועדון המאיו
הפציעה של ראש מערך האבטחה במועדון

מנגד טען בא כוחה, עו"ד ציון שמעון, כי מדובר באישה נורמטיבית, נשואה ואם לילדים וביקש לשחררה בתנאים. לדבריו היא אינה זוכרת מה אירע כלל. "מדובר באישה נורמטיבית, המעידה הראשונה שלה עם החוק", אמר.
"עובדת בהיי-טק שעות רבות. אין הקלת ראש בחומרת העבירה, היתה בגילופין, יצאה לבלות, אני ראיתי אותה היום בתחנת המשטרה, חבולה. היא לא זכרה כלל מה קרה. אני לא יודע מה שמו לה במשקה ששתתה. אני לא יודע מה קרה, אך מדובר בבחורה שהיום לא ידעה מה קרה איתה, היא זכרה רק על המכות של השוטרים. כולה חבולה ומפוחדת. האישה עברה טראומה והיא לא תשתה יותר. היא פעם ראשונה עצורה ואיננה יודעת מה עשתה".
קראו עוד >>
במהלך הדיון בכתה החשודה ואמרה: "אני מבקשת סליחה. אני לא עושה דברים כאלו, אני אדם נורמטיבי, עובדת. אני אמא למופת לא קרה לי דבר כזה מעולם. בבקשה".
עם זאת האריכה אמש השופטת, שרונה צור גינור את מעצרה בשלושה ימים. "מעיון בחומר החקירה והמסמכים המסומנים בו, עולה חשד סביר כי החשודה עברה את העבירות המיוחסות לה", כתבה. "בהתחשב במהות החשדות המיוחסות למשיבה קיימת עילת מעצר אשר עניינה מסוכנות וביחס לפעולות החקירה, כמפורט, קיימת עילת מעצר בשל חשש משיבוש החקירה".