לאחר ששני עסקיו, מסעדת 'אורי בורי' ו'מלון האפנדי', הוצתו לפני כשבועיים וחצי בהתפרעויות בעכו, הבעלים אורי ירמיאס לא עוצר לרגע ומודיע: "אפתח את המסעדה במקום חלופי כבר ביום רביעי הקרוב".
4 צפייה בגלריה
אורי בורי
אורי בורי
עסוק בשיפוץ עסקיו. אורי בורי
(צילום: נחום סגל)
קראו גם >>
ימים לא פשוטים עוברים על הבעלים, השף אורי ירמיאס. "אנחנו עובדים קשה במספר מישורים. אנו פועלים כדי להחזיר את המלון והמסעדה המקורית לעבודה, וזה מצריך לא מעט כוחות ועבודה מול גורמים שונים כמו קבלנים, מס רכוש, שמאים ועוד. במקביל אנו עסוקים בפתיחת מסעדה חליפית. בימים אלה כבר מתקדמים מאוד לקראת הפתיחה, קיבלנו היום (שני) את הסחורה הטרייה, ביום שלישי נעשה הרצה למקום וברביעי הקרוב נפתח את שערי המסעדה לכולם".
4 צפייה בגלריה
מסעדת אורי בורי
מסעדת אורי בורי
הכנות אחרונות. אורי בורי במסעדה, היום
(צילום: פרטי)
המסעדה נמצאת בשער נעמן, בין סניף 'רמי לוי' למסעדת נתק'ה. "השכרנו מבנה למשך כמה חודשים, שיפצנו את מה שצריך, הכנסנו מערכות שונות על מנת להתאים את המקום לצרכי המסעדה ולסטנדרטים שלנו. אני מקווה שמכאן ועד לפתיחת המסעדה במקומה המקורי בעוד מספר חודשים, אנחנו נהיה כאן".
רגע לפני הפתיחה מבקש אורי סיוע במציאת מלצרים: "ברור שיש מחסור בעובדים ברמה הארצית, וגם לנו אין מלצרים. נשמח שמי שמעוניין, יפנה אלינו".
4 צפייה בגלריה
מסעדת אורי בורי
מסעדת אורי בורי
מסעדת אורי בורי בשער נעמן
(צילום: פרטי)
הפתיחה של מלון האפנדי טרם נראית באופק: "למלון לא ניתן למצוא מקום חלופי וגם העבודות והתיקונים מורכבים יותר. יש שם עבודה של שימור ושיפוץ מאוד מקצועי. כדי להסיר למשל את הפיח יש צורך לשמור על הציורים העתיקים שיש במקום. אני מקווה שבתוך כמה חודשים נוכל להשלים את המלאכה ולפתוח את המקום.
4 צפייה בגלריה
מסעדת אורי בורי
מסעדת אורי בורי
הכניסה למסעדת אורי בורי
(צילום: פרטי)
"את עובדי המקום לא יכולתי להוציא לחל"ת מכיוון שמדובר באנשי צוות שאיתי כמעט 30 שנה. החלטתי לשמור עליהם איתי".