במהלך השבת האחרונה הבחינה מזל גנון (41), תושבת קרית מוצקין, כי כלבת הפומרניאן שלה נעלמה מחצר הבית. גנון: "פריי היא כמו הבת הרביעית שלי, היא הגיעה אלינו בגיל שנה ונמצאת אצלנו כבר תשע שנים. בבוקר היא הייתה בחצר הבית שלנו עם הכלבה השנייה. השער היה סגור, והכל היה בסדר. אלא שזמן קצר לאחר מכן היא פשוט נעלמה".
2 צפייה בגלריה
האיחוד המרגש. הכלבה פריי ומזל גנון
האיחוד המרגש. הכלבה פריי ומזל גנון
האיחוד המרגש. הכלבה פריי ומזל גנון
(צילום: פרטי)
בני המשפחה, חברים וקרובים יצאו לחפש את פריי ברחובות מוצקין, באזור פסי הרכבת הסמוכים לבית המשפחה ובקרית שמואל. "שאלנו אנשים רבים ופרסמנו פוסט עם תמונה שלה שהופץ בכל מקום. כתבנו גם שהיא כלבה מבוגרת שצורכת תרופות כדי לגרום למי שלקח אותה להשיב אותה אלינו, אבל אף אחד לא ראה את הכלבה. זה רק העלה את החשש שאולי מישהו לקח אותה".
החשש של המשפחה היה מוצדק, לאחר פנייה לשיטור הקהילתי ובקשה לבדוק את המצלמות שעל פסי הרכבת הצופות על בית המשפחה, נמסר למשפחה כי תועדו שני אנשים המתקרבים לבית, מוצאים את הכלבה דרך הגדר, והולכים איתה על הגשר לכיוון קרית שמואל.

2 צפייה בגלריה
האיחוד המרגש. הכלבה פריי ומזל גנון
האיחוד המרגש. הכלבה פריי ומזל גנון
הכלבה פריי
(צילום: פרטי)

גנון: "המידע נמסר לנו, ואמרו לנו שאם אנחנו רוצים לראות את התיעוד, עלינו להגיש תלונה במשטרה. לא רצינו לאבד זמן יקר ופרסמנו פוסטים שיש לנו תיעוד של השניים שביצעו את המעשה, עם הפרטים של הדרך שבה גנבו את פריי. זה עזר, מי שלקח את הכלבה ככל הנראה קרא את הפוסט ואת הפרטים והבין שאנחנו בדרך אליו ובתוך זמן קצר קיבלנו טלפון שהיא נמצאה".
קראו עוד >>
אם וילד הגיעו לאחד הווטרינרים בקריות וביקשו לקרוא שבב של כלבה שנמצאה משוטטת. גנון: "התקשרו להגיד לנו שהיא נמצאה. היה ברור לנו שהמידע שיש תיעוד הלחיץ את מי שגנב אותה והוא החליט להחזיר אותה אלינו. הכלבה חזרה הביתה ולא ידענו את נפשנו מרוב שמחה. בימים הקרובים נאטום את הגדר לגמרי כדי שאף אחד לא יושיט יד ויגע בכלבות היקרות שלנו שוב".