בית משפט השלום בקריות האריך היום (חמישי) ביומיים את מעצרו של תושב קרית אתא, שבעת תפילה בבית כנסת בעיר בעט בילד בן שנה וחצי שהפריע לו להתפלל.
2 צפייה בגלריה
מתפללים בבית כנסת
מתפללים בבית כנסת
מתפללים בבית כנסת
(צילום המחשה: shutterstock)
בבקשת המעצר נטען כי המקרה היה ביום שני השבוע אז תקף החשוד, בן 46, את הילד. בבקשת המעצר ייחסה המשטרה לחשוד עבירה של תקיפת חסר ישע וגרימת חבלה של ממש ובקישה להאריך את מעצרו ב-7 ימים נוספים.
במהלך הדיון להארכת המעצר ביקש סניגורו של החשוד, עו"ד ליאור בר זוהר לדעת מה בדיוק קרה בבית הכנסת. נציג המשטרה, עו"ד צביקה אמיר: "פשוט הפריע לו בתפילה אז הוא בעט בו ונתן לו מכה והוא נחבל, בעיטה". נציג המשטרה ציין כי הילד פונה לבית החולים לקבלת, אבל עדיין אין ברשותו את המסמכים הרפואיים. עו"ד אמיר הוסיף: "הוא (החשוד, א"ג) לא משתף פעולה עם החקירה אך הוא כן מודה בעבירה המיוחסת לו".

2 צפייה בגלריה
האם תושבי נאות פרס יוכלו להתפלל בשכונה?
האם תושבי נאות פרס יוכלו להתפלל בשכונה?
השופטת החליטה כי החשוד יישאר במעצר יומיים נוספים
(צילום להמחשה: canva)

עו"ד בר זוהר טען בדברי הסיכום כי אי אפשר לייחס לחשוד עבירה של גרימת חבלה כאשר עדיין אין תיעוד רפואי של החבלות או תצלום שלהן. "חלילה מלהקל ראש בעבירה שבה הוא חשוד אבל על פניו נראה לי שמדובר באירוע ברף הנמוך, האירוע כשלעצמו חמור, אבל אם מישהו היה תוקף באופן רציני קטין אז התוצאות היו מצערות, העובדה שאין כאן אפילו בדיקה רפואית".

קראו עוד:

הסניגור ציין כי לחשוד אין עבר פלילי ומכיוון שהוא קושר את עצמו לאירוע, אין חשש לשיבוש ולכן אין הצדקה להאריך את המעצר. לדברי הסניגור, ניתן לשחרר את החשוד תוך הרחקתו מבית הכנסת ומהמתלונן.
השופטת אלואז זעזרורה ציינה בהחלטתה כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו מאחר שהחשוד עצמו מודה בכך. כן ציינה כי קיימת עילת מעצר, מסוכנות וקיים חשש שאם ישוחרר, החשוד יסכן את שלום הציבור. השופטת החליטה כי החשוד יישאר במעצר יומיים נוספים.