בית משפט השלום בקריות הורה למפקד תחנת זבולון, נצ"מ ניר ג'מבר, לבדוק את נסיבות מעצרו של תושב קרית ים בן 29, שהוחזק בתחנת המשטרה ללא חולצה למרות בקשתו והגיע לדיון בבית המשפט שהוא לבוש בגופיה בלבד.
2 צפייה בגלריה
מפקד תחנת זבולון, נצ"מ ניר ג'מבר
מפקד תחנת זבולון, נצ"מ ניר ג'מבר
מפקד תחנת זבולון, נצ"מ ניר ג'מבר
(צילום: שרון צור)
החשוד נעצר בחשד להפרעה לשוטר במילוי תפקידו, גניבה ומעשה מגונה בפומבי. המשטרה ביקשה להאריך את מעצר החשוד בחמישה ימים נוספים, להשלמת החקירה.
עוד בפתח הדיון הגיעו נציג המשטרה, עו"ד צביקה אמיר ועורכת הדין ורדה לב, מהסניגוריה הציבורית שייצגה את החושד, להסכם על פי החשוד ישוחרר בערבות עצמית של 5,000 שקל והתחייבות לא ליצור קשר עם המתלוננת ולא להתקרב לחוף אמיגוס בקרית ים במשך 30 ימים.
סגן נשיאת בית משפט השלום בקריות, השופט יוסי טורס שם לב שהחשוד לובש גופיה בלבד ושאל אותו לפשר הדברים. החשוד ציין: "לקחו אותי השוטרים בלי חולצה וישנתי כל הלילה בלי חולצה. לקחו אותי לקישון. את הגופייה כרגע לקחתי עלי קיבלתי ממישהו בשב"ס שם, בקישון, אחד הסוהרים".

2 צפייה בגלריה
 גם בעת שהובל לתחנת זבולון המשיך הנאשם לאיים על שוטרים
 גם בעת שהובל לתחנת זבולון המשיך הנאשם לאיים על שוטרים
"לקחו אותי השוטרים בלי חולצה וישנתי כל הלילה בלי חולצה"
(צילום אילוסטרציה: canva)

נציג יחידת הליווי נחשון של שב"ס הוסיף כי סופק לחשוד בקישון גם מעיל.
עו"ד לב ציינה כי כאשר ביקרה את החשוד במעצר, הוא היה ללא חולצה, פלג גופו העליון חשוף לגמרי, והחשוד חזר וביקש שיקנו לו חולצה. "זה היה בתחנת זבולון, הוא חזר ואמר כל הזמן שהוא מרגיש לא נוח לשבת בפניי ולדבר איתי ללא חולצה. הוא לא קיבל שום דבר. הוא כרגע בגופיה שאין לי מושג באיזה שלב הוא קיבל. הוא חש בושה מכך שהוא חשוף וגם שהוא היה כך עצור".

קראו עוד:

השופט טורס קיבל את תנאי השחרור שסוכמו בין הצדדים והוסיף: "בשולי הדברים אבל לא בשולי חשיבותם, אציין כי החשוד הגיע לדיון כאשר הוא לבוש גופייה בלבד. לשאלתי, ציין החשוד כי הוא נקלח על ידי השוטרים מהמקום ללא חולצה וכך שהה בתחנת המשטרה משך שעות.
"גם הסניגורית ציינה כי הבחינה בו ללא חולצה בעת שיעצה לו. מסתבר כי רק בבית המעצר קישון סופקו לחשוד גופייה וכן מעיל. על פי הדברים, ההתנהגות הזו מצריכה הסבר ומשכך אבקש ממפקד תחנת זבולון לערוך בירור מדוע שהה החשוד שהות ארוכה בתחנת המשטרה ללא חולצה. תשובה תימסר לתיק עד ליום 22 לאוגוסט".
מדוברות מחוז חוף לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.