לשכת התביעות זבולון הגישה לבית משפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושבת קרית חיים בת 42 בגין תקיפת הגרוש שלה.מכתב האישום עולה כי הנאשמת והמתלונן גרושים מזה 5 שנים ובנם המשותף, בן 16, מתגורר בקרית חיים, עם האב.
בתאריך 9 במרץ השנה התגלע ויכוח בין הבן למתלונן ומיד לאחר מכן הגיעה לדירת הגרוש הנאשמת. מיד התפתח בינה לבין הגרוש ויכוח על רקע חינוך הבן ועל מגוריו אצל האב. "במעמד זה החלה הנאשמת לגדף את המתלונן, והפכה שולחן אוכל שהיה ערוך בסלון הבית ועליו היו כלי זכוכית וכתוצאה מכך נגרם נזק לרכוש הבית", נכתב בכתב האישום.

קראו עוד:

האישה לא הסתפקה בכך והחלה לתקוף את הגרוש: "בכך שדחפה אותו וגרמה לו חבלות בדמות שריטה מדממת וקרעה את חולצתו. בנסיבות אלו ובהמשך להן, איימה הנאשמת על המתלונן בפגיעה בחייו ובגופו באומרה לו כי היא תדקור אותו".
בכתב האישום נטען: "הנאשמת, במעשייה המתוארים, תקפה את המתלונן שלא כדין וללא הסכמתו, גמרה לנזק לרכוש במזיד וכן, איימה על המתלונן בפגיעה שלא כדין בגופו ובחייו וזאת בכוונה להפחידו ו\או להקניטו".כתב האישום כולל שלושה סעיפים: היזק לרכוש במזיד, איומים ותקיפה סתם בן זוג. התביעה תזמן למשפט 9 עדי תביעה.