נערה בת 16 מקרית ביאליק, שהיתה אמורה להיות בבידוד, נתפסה הלילה (בין חמישי לשישי) על ידי השיטור העירוני כשהיא מסתובבת בחוץ ונקנסה בסכום של 5.000 שקל.
3 צפייה בגלריה
דוחות בקרית מוצקין
דוחות בקרית מוצקין
דוחות בקרית מוצקין
(צילום: נחום סגל)
קראו גם:
הנערה, שמתגוררת ברחוב השקדים, נמצאה במהלך פעילות יזומה של השיטור העירוני ברחוב הערמונים למרות שהיא אמורה להיות בבידוד עד לתאריך 25 בספטמבר. כאמור נרשם לה דוח בסך 5,000 שקל.
המשטרה סגרה ביום רביעי חנות ביגוד בחוצות המפרץ שפעלה בניגוד לתנאי הסגר וקנסה את בעליה ב- 5,000 שקל.
במסגרת פעילות פיקוח ואכיפה יזומה שמבצעת משטרת ישראל בבתי עסק, לבחינת עמידה בהנחיות משרד הבריאות, ערכו אתמול (חמישי) שוטרי תחנת זבולון ביקורת בעסקים באזור הקריות.
3 צפייה בגלריה
פיקוח עירוני קרית ביאליק
פיקוח עירוני קרית ביאליק
פיקוח עירוני קרית ביאליק
(צילום: באדיבות עיריית ביאליק)
בתוך כך, בבדיקת חנות ביגוד בקריות עלה כי החנות נפתחה על אף הסגר ועל אף שבעליה הוזהר יום קודם לבל יפתח, מאחר והחנות איננה מוגדרת בהנחיות כמקום חיוני.
בשל הנסיבות ובהתאם להנחיות, השוטרים רשמו לבעל החנות קנס על סך 5,000 שקל והוא זומן לשימוע בתחנת משטרת זבולון.
משטרת ישראל רואה בחומרה הפעלת עסק בניגוד לתקנות לשעת חירום ותפעל באופן מוגבר לאכיפת הנחיות משרד הבריאות, למען שלום הציבור.
3 צפייה בגלריה
פקחים קוראים לתושבים להישאר בבתים
פקחים קוראים לתושבים להישאר בבתים
פקחים ושוטרים יסיירו בכיפור ברחובות
(צילום: דוברות המשטרה)
שלשום (רביעי) רשמו פקחי קרית מוצקין והשוטרים העירוניים 6 דוחות לאזרחים על אי עטיית מסכה, בשני רשמו 4 דוחות ואמש (יום חמישי) רשמו שוטרי ופקחי עיריית מוצקין 3 דוחות בגין אי עטיית מסכה.
כמו כן, במהלך השבוע סגרו הפקחים והשוטרים חנות אופניים אשר עבדה בניגוד להנחיות. בעל המקום טען כי מותר לו לפתוח את החנות לפני יום כיפור והפקחים הסבירו לו, שעסק חיוני צריך להציג אישור של משרד הבריאות ופיקוד העורף. הם סגרו את עסקו מבלי לתת לו דוח.
מנהל יחידת הפיקוח והשיטור העירוני בקרית מוצקין, אשר אבו, מסר כי הפקחים עברו בבתי הכנסת במוצקין ובדקו עם האחראי של כל בית כנסת (האחראים מונו ע"י משרד הדתות), אם בית התפילה עומד בהנחיות שניתנו למתפללים ביום כיפור.
כמו כן, ביום ראשון, ערב יום כיפור, מהשעה ארבע וחצי אחה"צ ועד לשעה שמונה בערב למחרת, תסתובב ניידת של הפיקוח בעיר ותאכוף את כל עבירות הקורונה. זאת, בנוסף לאכיפה של המשטרה.
במהלך השבוע האחרון (מיום שני ועד חמישי) רשמו הפקחים והשוטרים העירוניים של קרית ביאליק 11 דוחות לאזרחים בגין אי עטיית מסכה וחמש דוחות בגין ריחוק של אזרחים מעל לק"מ מהבית. כמו כן רשמו הפקחים והשוטרים העירוניים שתי דוחות אזהרה לשתי מסעדות שפעלו בניגוד להנחיות.
פורסם לראשונה: 11:27, 25.09.20