ממחר (שישי) ולמשך שבועיים יוטל סגר כללי ברחבי הארץ בשל הזינוק החד בנתוני התחלואה בקורונה. משטרת תחנת זבולון נערכת ליום כיפור, תוך התחשבות ושמירה על רגשות הציבור.
3 צפייה בגלריה
פעילות אכיפה בקרית מוצקין
פעילות אכיפה בקרית מוצקין
פעילות אכיפה בקרית מוצקין בחג האחרון
(צילום: פרטי)
קראו גם:
מחסומי משטרה יוצבו בצירים ראשיים: בעין המפרץ, יגור ואעבלין, אבל השוטרים יציבו גם מחסומים ניידים בקריות כדי להגביר את אכיפת תנועת האזרחים ולמנוע את המשך התפשטות הנגיף.
במשטרה מדגישים כי בבתי הכנסת לא ייערכו ביקורות, והשוטרים יגיעו רק במקרים חריגים, בהם ידווח על הפרת ההנחיות.
3 צפייה בגלריה
מחסומים בקרית שמואל
מחסומים בקרית שמואל
מחסומים בקרית שמואל בסגר הראשון
(צילום: נחום סגל)
על פי ההגבלות החדשות בסגר השני, מותר לתושבים לצאת למרחק עד 1,000 מטר מביתם, וכן לעסוק בפעילות ספורטיבית. תותר רכיבה על אופניים בכיפור, ותושבי הקריות צפויים להסתובב ברחובות, לצד ילדים רוכבי אופניים.
בתי הכנסת יהיו סגורים בתקופת הסגר, למעט תפילות ביום הכיפורים בהתאם למתווה שאושר. השהייה בחופי הים אסורה, למעט לצורך פעילות ספורטיבית.
3 צפייה בגלריה
מתפללים
מתפללים
שוטרים לא יערכו ביקורות פתע. מתפללים
(צילום המחשה: עדו ארז)
סגן מפקד זבולון, סנ"צ אלון עופרי: "שוטרי התחנה לא יערכו ביקורות פתע בבתי הכנסת ולא ייכנסו לשם, אלא רק באישור מפקד התחנה או באישורי, במקרים חריגים. אני יכול להגיד בפה מלא שרוב האזרחים בקריות ממושמעים ונשמעים להנחיות.
"בראש השנה הסתובבתי בין המחסומים, והרחובות היו ריקים. הדגש היה על הסברה. במהלך החג נפעל לאתר מבודדים וחולים מאומתים שמסתובבים ומפיצים את הנגיף".
פורסם לראשונה: 15:00, 24.09.20