תושבת קרית ים, שהיא בין באי החוף הקבועים, קיבלה ביום שלישי השבוע דוח אזהרה מאנשי השיטור העירוני, לאחר שנתפסה יוצאת מהים.
2 צפייה בגלריה
דוח אזהרה למתרחצת בגין כניסה לים
דוח אזהרה למתרחצת בגין כניסה לים
דוח אזהרה למתרחצת בגין כניסה לים
(צילום: פרטי)
על פי הנחיות משרד הבריאות, מותר להיכנס לים לשחיינים מקצועיים או על מנת לעשות ספורט ימי לסוגיו. שחייה רגילה אסורה.
תושבת הקריות, שמדי בוקר עושה הליכות לאורך שפת הים: "ביום שלישי בבוקר הגיעו אנשי השיטור העירוני לחוף הים, וראו אשה מבוגרת, ששוחה בים מדי בוקר. הם הוציאו אותה מהמים והחלו לרשום לה דוח. נראה לי הזוי שבזה מתעסקים אנשי האכיפה. זו הסכנה הגדולה לציבור? מצד שני, כל אחד שלובש אפוד הצלה ונכנס עם קייק או גלשן, מותר לו להיכנס. בשביל אותה אשה שחייה היא כמו סם החיים, למה לעשות לה את זה?".
2 צפייה בגלריה
דוחות בחוף קרית ים
דוחות בחוף קרית ים
דוחות בחוף קרית ים
(צילום: פרטי)
קראו גם:
תושב קרית ביאליק (65), שנוהג בשנים האחרונות להגיע ברכבו מדי בוקר לשחייה קצרה בחוף קרית ים: "איסור הרחצה לא ברור לי. דווקא במקום הכי פחות מסוכן, באוויר הפתוח, מצרים את צעדינו. שחייה בשבילי היא כמו תרופה ומקלה על המפרקים שלי, זה מקומם עוד יותר כשרשימת ההחרגות בסגר השני נרחבות למדי".
תושבים ציינו כי מאז כניסת הסגר השני לתוקפו, מרבים פקחים, הן של עיריית חיפה והן של עיריית קרית ים, להסתובב בחופים כדי למנוע כניסת תושבים לים. במקרים שבהם ההגבלות הופרו, מחלקים הפקחים דוחות, ולעיתים מסתפקים בדוחות אזהרה.
מעיריית קרית ים נמסר: "אנחנו מקפידים מאוד על ההנחיות, כולל בנושא כניסה לים. מי שמגיע לים עם רכב, כבר מפר הנחיות, וברור שיקבל דוח. במקרה הספציפי של אותה אשה מבוגרת, אנשי הפיקוח הסתפקו ברישום אזהרה, בתקווה שהיא לא תפר שוב את ההנחיות".
פורסם לראשונה: 10:30, 23.09.20