שוטרי תחנת ראשון לציון ניהלו בחודשים האחרונים חקירה סמויה אחר חבורה המונה שלוש נשים ושני גברים, כולם תושבי חיפה והקריות, בחשד שביצעו עשרות גניבות שיטתיות של מוצרי טואלטיקה, בישום וביגוד בהיקף של עשרות אלפי שקלים.
2 צפייה בגלריה
הסיחו את דעתם של המוכרים
הסיחו את דעתם של המוכרים
הסיחו את דעתם של המוכרים
(צילום המחשה: shutterstock)
החקירה החלה לאחר קבלת צבר תלונות מרשתות שונות באזור ראשל״צ, בדבר ביצוע גניבות של מוצרים שונים. כל הגניבות, על פי החשד, בוצעו ע"י מספר חשודים יחד.
חוקרי התחנה החלו באיסוף ממצאים, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים, עד לחשיפת זהות המעורבים. השוטרים גם חשפו את שיטת הפעולה: גניבות מוצרים תוך הסחת דעתם של המוכרים, שימוש בשקיות מבודדות, ניתוק חשמל ושיטות נוספות.
ככל שהתפתחה החקירה הסמויה, זיהו החוקרים מעורבות של החשודים בתיקי חקירה שונים בכל רחבי הארץ, ואספו ממצאים הרלוונטיים לחקירה.

2 צפייה בגלריה
סופר פארם ברחוב ההסתדרות בפתח תקוה
סופר פארם ברחוב ההסתדרות בפתח תקוה
גנבו מסניפי פארם בכל הארץ
(צילום להמחשה בלבד: מתן דויטש)

אמש (שלישי) עם הפיכת החקירה לגלויה, עצרו שוטרי תחנת ראשל״צ בשיתוף עם שוטרי מחוז חוף, את חמשת החשודים. במהלך החיפוש בביתם תפסו עשרות מוצרים הקושרים אותם עפי החשד למעשים.

קראו גם >>
בתום חקירתם נכלאה החבורה, והחשודים והועברו לדיון בבימ״ש בראשל״צ בבקשה להאריך מעצרם. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרם עד ליום 15.11.22.