פרקליטות מחוז חיפה הגישה הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד בני זוג, תושבי שועפט ולוד, בחשד שחטפו ודקרו ילדה בת 12 בחיפה. מהחקירה עלה כי החשודים פיתו את הילדה להגיע לדירה בעיר, שם דקרו אותה.
2 צפייה בגלריה
תקיפה חמורה
תקיפה חמורה
הצליחה להזעיק את המשטרה
(צילום המחשה: shutterstock)

לפי החשד, השניים נמלטו מהדירה כשהילדה התבוססה בדמה. בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות, בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרם מעת לעת. נגד בני הזוג הוגשה גם בקשה להארכת מעצרם עד לתום ההליכים.
המשטרה פתחה (14.1) בחקירה עם קבלת דיווח בדבר ילדה שנמצאה דקורה בתוך דירה בעיר חיפה ונפצעה באורח קשה. החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב כרמל, ובתום חקירה אופרטיבית ומאומצת שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים הצליחו השוטרים לחשוף את זהותם של החשודים ומעצרם בתאריך 24.01.24, הם הובאו לחקירה במשרדי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב כרמל שבסיומה נכלאו.
מהחקירה עולה, כי החשודים הצליחו לשכנע את הקטינה באמצעות פיתויים שהובטחו לה וגרמו לה להגיע לדירה שהכינו מראש בחיפה. לאחר שהכניסו אותה לדירה החלו לדקור אותה בחלקי גופה ולאחר מכן נמלטו בעודה מתבוססת בדמה. הקטינה הצליחה להזעיק את המשטרה ובתוך זמן קצר הגיעו שוטרי תחנת חיפה לחלצה.

2 צפייה בגלריה
סכין
סכין
דקרו והפקירו קטינה
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו עוד:

בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות בית המשפט השלום בחיפה האריך את מעצרם מעת לעת, וכאמור בסוף השבוע הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשודים בבית משפט השלום בחיפה, טרם הגשת כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.
פורסם לראשונה: 22:31, 25.02.24