תושבת קרית ביאליק, המתגוררת ברחוב בן גוריון, יצאה מביתה מבלי לנעול את הדלת. כשחזרה, גילתה להפתעתה כי הדלת נעולה. היא דפקה על דלת, והפורץ בעצמו פתח לה את הדלת. השבוע (ראשון) הוגש נגד הפורץ, תושב חיפה (58) כתב אישום בגין התפרצות למגורים בבית משפט השלום בקריות ובקשה למעצר עד לתום ההליכים נגדו.
1 צפייה בגלריה
המשטרה תבקש להאריך את מעצרו
המשטרה תבקש להאריך את מעצרו
בחקירה הכחיש הנאשם את המיוחס לו
(צילום המחשה: shutterstock)
לפני כשבועיים בשעה 12 בצהריים לערך, כך על פי כתב האישום, יצאה המתלוננת תושבת קרית ביאליק מביתה. לדבריה, היא סגרה אחריה את דלת הבית, אולם לא נעלה אותה. בזמן זה נכנס הנאשם לדירתה, נעל אחריו את הדלת, והסתובב בין חדרי הבית כשהוא מחטט בארונות ובמגירות.
קראו עוד >>
זמן מה לאחר מכן, שבה המתלוננת לביתה והופתעה לגלות כי הדלת נעולה. היא דפקה על הדלת ובמקביל התקשרה לילדיה לשאול מדוע אינם פותחים לה את הבית. אלא שאז פתח לה את הדלת לא אחר מהנאשם עצמו. כששאלה אותו לפשר מעשיו בדירתה, השיב לה לדבריה כי הוא ידיד של בתה הקטינה ולאחר מכן טען כי נכנס לשירותים בבית וברח מהמקום.
המתלוננת החלה לרוץ אחריו תוך שהיא קוראת לעזרת עוברי אורח. תושב המקום ששמע את צעקותיה של המתלוננת, החל לרדוף אף הוא אחר הנאשם.
המעורבים דיווחו על המקרה למוקד 100 של המשטרה. בתוך כך, שוטרי יחידת האופנועים של תחנת זבולון הגיעו למקום, פתחו בסריקות אחר החשוד, איתרו אותו ועצרו אותו לחקירה בתחנת משטרת זבולון. בחקירה הכחיש הנאשם את המיוחס לו וטען כי הוא היה בחדר המדרגות והבחין בדלת פתוחה, אולם לא נכנס לדירה. אז לדבריו, החלה האישה ללא כל סיבה לצעוק ולהטיח בו שהוא פרץ לדירתה.
השבוע, כאמור, הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של התפרצות למגורים לבצע עבירה, וכן בקשה למעצר עד לתום ההליכים. "למשיב גיליון הרשעות מכביד הכולל 19 הרשעות קודמות במגוון עבירות רכוש, סמים, הונאה ואלימות והוא אף ריצה מספר תקופות מאסר", נכתב בבקשה.