דואר ישראל ממשיך לסגור סניפים ברחבי הארץ, כחלק מתהליך מתוכנית ההתייעלות וההבראה של החברה. השבוע הודיעה רשות הדואר על כוונתה לסגור את הסניף בשדרות ח"ן בשכונת צור שלום. רק לפני מספר חודשים נסגר סניף הדואר במרכז צבר, ברחוב הפלמ"ח בעיר, וכעת נותרו שלושה סניפים פעילים: ברחוב העמקים, במרכז העיר בשדרות ירושלים, ובשדרות ח"ן.
2 צפייה בגלריה
סניף הדואר במרכז צבר
סניף הדואר במרכז צבר
סניף הדואר במרכז צבר
(צילום: נחום סגל)
התושבים שקיבלו את ההודעה על הכוונה לסגור את הסניף בשדרות ח"ן זעמו. אחת התושבות: "ההורים שלי אנשים מבוגרים, שצורכים את שירותי הדואר באופן קבוע. לסגור את הדואר ולשלוח אותם לאינטרנט זה פשוט חוסר התחשבות. העירייה צריכה להילחם למענם".
ראש העירייה, אלי דוקורסקי, פנה למנכ"ל דואר ישראל בבקשה שלא לסגור את הסניף. "לצערי הרב נסגרים סניפים, בשבוע שעבר קיבלתי הודעה על החלטה לסגור סניף בשכונת צור שלום, שמשרת את תושבי העיר. התנגדתי למהלך, וקיבלנו הודעה שההחלטה מוקפאת, אבל אני לא נח על זרי דפנה, סניף הדואר משמש את האוכלוסיה המבוגרת של העיר, וסגירת הסניף תפגע בבעלי העסקים באזור ובכל שאר האזרחים", כתב דוקורסקי.

2 צפייה בגלריה
סניף הדואר בשכונת צור שלום
סניף הדואר בשכונת צור שלום
סניף הדואר בשכונת צור שלום
(צילום: פרטי)

קראו גם:

"הועבר לנו כי בכוונת הדואר לסגור גם את סניף הדואר המרכזי בשדרות ירושלים. בעיני זה אבסורד", הוסיף. "המדינה צריכה לחזור ולקחת אחריות - אני לא אופטימי, אבל איאבק עבור תושבי העיר. אנחנו צריכים שירות נגיש ויעיל, אנחנו זקוקים גם לסניף הדואר בצור שלום וגם לסניף במרכז העיר".