תושבת קרית ים, בת 38, הציתה מסעדה בקרית ים כאשר בעל העסק שהה בפנים בטענה כי האוכל במקום אינו כשר. בעל העסק נאלף לקפוץ מעל האש הבוערת כדי להציל את חייו. השבוע הוגש נגדה כתב אישום בבית משפט המחוזי בחיפה.
1 צפייה בגלריה
הצתה של מסעדה בקרית ים
הצתה של מסעדה בקרית ים
הנאשמת הציתה את המסעדה
(צילום: מצלמות האבטחה)
לפני מספר שבועות בשעות הצהריים נכנסה הנאשמת למסעדת "אמריקן בורגר" ברחוב מרטין בובר בקרית ים וביקשה לדעת איזה אוכל מוגש במסעדה. בעל המקום הסביר לה שמדובר באוכל בשרי והיא בתגובה אמרה לו שהאוכל אינו כשר. בעל המקום השיב לה שהאוכל כשר והיא ביקשה מנת צ'יפס. אז הבהיר לה שהצ'יפס מטוגן בשמן בשרי ולמרות זאת היא עמדה על הזמנתה. בזמן הכנת המנה אמרה: "אללה ייסתר פיקוח נפש".
יום למחרת בשעות הצהריים הגיע הנאשמת לרחבת הכניסה למסעדה עם מיכל תרסיס צבע אדום. לאחר מכן ריססה על הרצפה את המילים "לא כשר", "טרף". כשבעל המקום הבחין בכך הוא ביקש ממנה לחדול ממעשיה. היא לקחה את המיכל וריססה פעם נוספת על הרחבה ואמרה לו: "טוב אם אני לא אעשה את זה עכשיו, אני אעשה את זה אחר כך כשיהיה סגור".

תיעוד הצתה של מסעדה בקרית ים
(צילום: מצלמות האבטחה)


באותו יום, בשעות הערב, הגיעה הנאשמת פעם נוספת למסעדה עם מיכל בנזין אותו רכשה בתחנת דלק. באותו מועד החל בעל המקום בסגירת המסעדה. הוא סגר את הדלת ושהה בפנים לבדו. הנאשמת ישבה באותה עת בבית קפה סמוך והמתינה, זמן מה לאחר מכן ניגשה לרחבת המסעדה בה נכחו באותה עת אנשים, שפכה בנזין לאורך הדלת והציתה אותה עם מצית. חזית המסעדה החלה לבעור, בעל המסעדה פתח את הדלת וקפץ מעל לאש הבוערת אל מחוץ למסעדה כדי להציל את נפשו.
כתוצאה ממעשיה למסעדה נגרם נזק בשווי של אלף שקל, ולבעל המקום נגרמו חבלות בידיו. לאחר המעשה נעצרה האישה על ידי משטרת זבולון, והשבוע כאמור הוגש נגדה כתב אישום בבית משפט המחוזי בחיפה בגין עבירות של הצתה, היזק בזדון, איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

קראו גם:

עו"ד תומר נוה, המייצג את הנאשמת: "טרם קיבלנו את חומרי החקירה. מדובר בכתב אישום שהוגש זה עתה, עם קבלת החומרי חקירה נגיב בצורה סדורה בבית המשפט".