מזה שבוע ימים מחפשת משפחתה של אמה (10) מקרית ביאליק אחר החתולה הצעירה 'בל', שככל הנראה נפלה מחלון ביתם שבקומה החמישית.
2 צפייה בגלריה
בל הגורה על הרגליים של אמה
בל הגורה על הרגליים של אמה
בל הגורה על רגליה של אמה
(צילום: באדיבות המשפחה)
לפני כארבעה חודשים חיילים בבסיס בדרום הארץ מצאו חתולה עם גורים עזובים הזקוקים לבית חם, לינור (22), אחותה של אמה, אימצה את החתולה הקטנה.
האח, דוד, סיפר למיינט קריות: "זו חתולה שנולדה במלחמה והצילו אותה מבסיס בדרום הארץ, כשאחותי לינור הגיעה עם החתולה לקרית ביאליק, לבית של אמא שלי, אחותי הקטנה מיד התאהבה בה והחלטנו לאמץ אותה. כבר מספר שנים שאמה, אחותי הקטנה, מתמודדת עם מחלת המעיים קרוהן. בחודשים האחרונים הייתה החמרה והיא נאלצה לעבור ניתוח, כדי שהמעיים לא יפגעו. הייתה לה תקופת החלמה לא פשוטה, במהלכה היא נעדרה מהלימודים וממפגשים חברתיים, והחתולה הייתה נקודת אור משמעותית עבורה. היא נקשרה אליה מאוד".

2 צפייה בגלריה
החתולה בל (משמאל)
החתולה בל (משמאל)
החתולה בל (משמאל)
(צילום: באדיבות המשפחה)

במשפחתה של אמה יש לא מעט חתולים: "אנחנו תמיד מסכימים לאמץ חתולי רחוב נוספים. בל הגיעה אלינו קטנה והייתה זקוקה לטיפול מסור שאמא שלי העניקה לה יחד עם אחותי אמה.

קראו עוד:

ביום ראשון שעבר (31 במרץ) כשאמה חזרה הביתה היא ראתה ש'בל' לא נמצאת בבית והחלון והרשת פתוחים. ככל הנראה בל הצליחה לפתוח את הרשת ונפלה למטה, מהקומה החמישית. לא היה סימנים של דם, אבל אנחנו מעריכים שהיא נפצעה. כולנו התגייסנו לחפש אותה, וחיפשנו בכל מקום".
בני משפחה וחברים התגייסו בשביל להשיב את בל לאמה, שנותרה עצובה: "חיפשנו בקרבת הבית, באזור הפארקים, ליד פחי אשפה, מכוניות ובכל מקום אפשרי. פרסמנו את התמונה שלה, זו חתולה עם צבע אפרסק די מיוחד, שאני מאמין, שמי שיראה אותה יזכור אותה. אבל לצערי היא לא בשום מקום, אמה אחותי בוכה ועצובה מאז, ואמא שלי גם היא עצובה ודואגת לה. מדובר בחתולה צעירה מאוד שזקוקה לטיפול. אנחנו מוכנים לתת פרס כספי למי שימצא את אותה ויחזיר אותה לאמה, ויחד איתה גם את החיוך".








"חיפשנו בקרבת הבית, בפארקים, ליד פחי אשפה, מכוניות ובכל מקום אפשרי. זו חתולה עם צבע אפרסק די מיוחד. מי שיראה אותה יזכור אותה"







בל הגורה על הרגליים של אמה צילום: באדיבות המשפחה