'ממש מלונות' מקבוצת שתית, זכתה במכרז של רמ"י (רשות מנהל מקרקעי ישראל), להקמת בית מלון ראשון בקרית מוצקין, שיכלול כ- 120 חדרים, בשטח של 3.5 דונם, בתמורה ל- 4.5 מיליון שקל. החברה מתכוונת להשקיע בפרויקט עוד כ- 50 מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
דיסנילנד, מיקי מאוס
דיסנילנד, מיקי מאוס
דיסנילנד, מיקי מאוס
(צילום: canva, צילום: shutterstock)
בית המלון שיוקם, יהיה בקונספט ייחודי המותאם למשפחות, בסגנון יורודיסני, מציין שלום שטרית בעלי חברת שתית. הוא יהיה צמוד לגן החיות ולתיאטרון מוצקין, וייצר חוויה אחרת, עבור משפחות. אנחנו מתכוונים לעשות שיתוף פעולה עם התיאטרון ולהביא הצגות מיוחדות המותאמות לילדים. אנחנו אוהבים לעשות דברים חלוציים, כמו המלון שפתחנו בטירת הכרמל, מלון "קדם", מלון בריאות וספא, היו שהרימו גבה והיום הוא אחד המלונות המצליחים בארץ.

2 צפייה בגלריה
חי פארק קרית מוצקין
חי פארק קרית מוצקין
חי פארק קרית מוצקין
(צילום: נחום סגל)

בנוסף, נייצר ערך מוסף גם בתחום הכנסים. כיום, אין בית מלון באזור שיכול לארח כנסים ואירועים ואנחנו מתכוונים להקים את כל הפסיליטיז, לעסקים. במלון תיבנה גם בריכה וספא ייעודי, הן להורים בסופי השבוע, והן לאנשי עסקים שיתארחו באמצע השבוע".
המודל יהיה מלון מעוצב, בסגנון "יורודיסני", בכל חדר תהיה דמות של דיסני, ובלובי ובמסדרונות יהיו הולוגרמות תואמות, ממלכה לילדים ולמשפחות.

קראו עוד:
שטרית מוסיף: "אנחנו ממשיכים את מפעל הציונות לבניית הארץ, מהצפון ועד הדרום, כחלק מהתחדשות וראייה לעתיד טוב יותר, דווקא בימי מלחמה, זה הכי חשוב, לייצר דברים חדשים, שמחה ותקווה לעתיד. ילדים הם העתיד שלנו ואני מתכוון לבנות מלון שיהיה גן עדן עבורם ולקרוא למקום "פארק עדן"".