תושבת קרית מוצקין הגישה תביעת פיצויים בסך 26 אלף שקל בבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, נגד מלון 'קלאב הוטל' אילת. לדבריה, קיבלה חדר ללא מזגן, ושני החדרים האחרים אליהם הועברה היו גם הם ללא מזגן. בעקבות זאת נאלצה כל המשפחה, בת 6 נפשות, לישון במיטה זוגית אחת.
1 צפייה בגלריה
חדר מאחורי הבמה. קלאב הוטל אילת
חדר מאחורי הבמה. קלאב הוטל אילת
חדר מאחורי הבמה. קלאב הוטל אילת
(צילום: יאיר שגיא)
על פי כתב התביעה שהוגש השבוע, התובעת הזמינה סוויטה משפחתית במלון לחמישה לילות באתר 'בוקינג' ושילמה עבורה 12,690 שקל. ביום ההגעה קיבלה, לטענתה, חדר ישן שנמצא מאחורי הבמה של ההופעות, אשר המזגן בו לא תקין. היא התלוננה בקבלה וקיבלה חדר אחר, מרוחק.
קראו עוד >>
לטענתם, גם המזגן בחדר החדש לא עבד. התובעת פנתה שוב לקבלה, וכשהטכנאי הגיע, הוא ביקש מהם להיות סבלניים עד שהחדר יתקרר, אולם החדר לא התקרר. עייפים ומותשים פנו שוב לקבלה וביקשו לעזוב את המלון. לאחר מכן נשלחו עוד ארבעה טכנאים לחדר, שלא הצליחו לתקן את המזגן וטענו שהוא ישן ולא תקין.
פעם נוספת הגיעה התובעת לקבלה, ושוב הוחלט להחליף לה חדר, ואף נמסר לה שיינתן לה פיצוי בדמות ארוחת בוקר וזיכוי על לילה אחד.
החדר השלישי היה אף הוא בקרבת הבמה, אולם התובעת הסכימה לקבלו, ובתנאי שהמזגן עובד. כשנכנסו לחדר, שוב נתקלו בבעיות. "לאחר שהתובעת התיישבה על הספה, הספה נפלה על הרצפה יחד איתה. בנוסף, המזגן בחדר הילדים לא עבד. "מנוע המזגן נמצא בדלת עם חריצים ופולט חום לסלון, שאמור לשמש כחדר ילדים נוסף. הג'קוזי בחדר היה עם זבובים רבים, כך שלא היה ניתן להשתמש בו", כתבה בתביעה.
ושוב, טכנאים שנשלחו לא הצליחו לתקן את המזגן. "לאחר מספר בקשות ותחנונים לא נותרו אופציות, אלא לישון 6 נפשות בחדר, במיטה זוגית אחת, או לנסוע חזרה 6 שעות לצפון ולאכזב את הילדים שככה תסתיים החופשה המשפחתית שכה חיכו לה".
ושוב הובטח לה פיצוי מהנהלת המלון. זמן מה לאחר חזרתם הביתה הודיע להם נציג החברה כי יזכו אותה במחיר של שני לילות או לחלופין, היא תקבל שני לילות בבית המלון בחופשה הבאה. התובעת סירבה לכך ודרשה החזר על כל החופשה. הנציג הבטיח לבדוק, אולם לא חזר אליה, והיא לא הצליחה לקבל תשובה מהחברה.
בתביעתה ביקשה מבית המשפט שיורה לקלאב הוטל לשלם לה 26 אלף שקל, סכום שכולל את התשלום עבור החופשה בתוספת פיצוי על עוגמת נפש.
מקלאב הוטל נמסר כי נענו לכל טענותיה של התובעת, והיא אף הוזמנה לחופשה נוספת על חשבונם. "למרות הפיצוי וההשתדלות של המלון לרצות את האורחת, ולאחר שסיימה לשהות במלון את מלוא 6 הימים, דרשה האורחת את כל כספה בחזרה.
"גם לאחר עזיבתה ניסתה מנהלת יחסי הציבור של המלון לדבר איתה טלפונית, אך זו ניתקה את הטלפון בטענה שאין לה קליטה. ניסיונות נוספים של המלון ליצור איתה קשר עלו בתוהו. המלון עשה ככל יכולתו לרצות ולפנק את האורחת, שרואה במלון מקור להנאה מפנקת ללא תשלום. קלאב הוטל תתייחס לטענות לאחר שתעיין בכתב התביעה, לכשיתקבל".