סוהר ביטחון מצא את מותו לאחר שפלט כדור מנשקו האישי כאשר שהה בחופשה לאחר תורנות שבת. הצעיר בן ה-23, נמצא בשעות הצהריים (ראשון) ירוי, במצב אנוש, בביתו ברחוב כצנלסון בקרית אתא. הוא הובהל לבית החולים רמב"ם תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נפטר מפצעיו.
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום המחשה: shutterstock)
המקרה אירע בשעות הצהריים (ראשון), ומתנדבי איחוד הצלה שהוזנקו לזירה הגישו טיפול מציל חיים בצעיר, במצב אנוש עם פצעי חדירה בפלג גוף עליון.

קראו עוד:

יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים של איחוד הצלה פעולות החייאה בגבר בן 23 עם חבלות חודרות בבטן ובגפיים התחתונות, והוא פונה במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה.

2 צפייה בגלריה
בית החולים רמב"ם
בית החולים רמב"ם
הצעיר פונה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם
(צילום: גיל נחושתן)

חובשי הצלה, אבי ברונר ואבי קרליץ, מדווחים: "כשהגענו למקום, מצאנו גבר בן 23 מחוסר הכרה עם חבלות חודרות בבטן ובגפיים התחתונות, לאחר שנפגע מכדור שנפלט מנשק. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, והוא פונה במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים רמב"ם בחיפה".
כוחות משטרה במקום חוקרים את נסיבות האירוע, אך בשלב זה לא ברור מה קרה בדירה. לפי בדיקה ראשונית, לפצוע היה נשק ברישיון. ככל הנראה מדובר בפליטת כדור. בכל מקרה, המשטרה שוללת אפשרות לאירוע פלילי או לאומני. החקירה נמשכת.
מבית החולים רמב"ם נמסר: "הצעיר תושב הקריות שהגיע תוך החייאה במצב אנוש, לאחר פגיעת ירי - נפטר למרבה הצער. הודעה נמסרה למשפחתו".
משירות בתי הסוהר נמסר: "הודעה על מותו בטרם עת של סוהר ביטחון מבית המעצר ׳מגן ניצ"ן'. סוהר ביטחון מבית מעצר 'מגן-ניצ"ן', מצא את מותו לאחר שפלט כדור מנשקו האישי כאשר שהה בחופשה לאחר תורנות שבת. הסוהר הובהל לבית החולים רמב"ם, שם לאחר מאמצי החייאה במחלקה לטיפול נמרץ, נקבע מותו על ידי רופא ביה"ח. סוהר הביטחון יליד שנת 2000, רווק, החל את שירותו בשירות בתי הסוהר במרץ 2023. שירות בתי הסוהר מרכין ראשו ומביע צער עמוק על מותו וילווה את המשפחה השכולה לעד".
פורסם לראשונה: 14:33, 12.11.23