שלמה אביגדור, קבלן בנייה מקרית חיים, המבצע עבודות שלד וגמר, נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים בחשד להשמטת הכנסות של כ-2.5 מיליון שקל מפעילות עסקית שביצע בין השנים 2019 – 2022.
2 צפייה בגלריה
קבלן בנייה
קבלן בנייה
קבלן בנייה
(צילום אילוסטרציה: canva)

הקבלן, שלמה אביגדור, נחקר על ידי פקיד שומה חקירות חיפה והצפון ברשות המסים, ובחיפוש שנערך בביתו נמצאו מסמכים המבססים את החשדות נגדו. ברשות המסים חושדים כי הקבלן ניהל ספרים כוזבים תוך שימוש במרמה, עורמה ותחבולה במזיד ובכוונה להתחמק מתשלום מס.
החשוד הובא לבית משפט השלום בחיפה ושם ביקש עמית קרן, רכז חוליית מבצעים ברשות המסים לשחרר אותו בתנאים מגבילים, לאחר שחקירתו הסתיימה.
בבקשה צוין: "הואיל ומצב החקירה מאפשר את שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים. והואיל וברצוננו להבטיח את התייצבותו לחקירה בעל עת שיידרש ושלא ישבש את הליכי החקירה והמשפט. אשר על כן מתבקש בזאת בית המשפט לצוות על שחרורו של החשוד בערובה בתנאים המפורטים".

2 צפייה בגלריה
החשוד התבקש לחתום על ערבות עצמית בסך 200 אלף שקל
החשוד התבקש לחתום על ערבות עצמית בסך 200 אלף שקל
החשוד התבקש לחתום על ערבות עצמית בסך 200 אלף שקל
(אילוסטרציה: Shutterstock)

החוקרים ביקשו מבית המשפט שהקבלן יחתום על ערבות עצמית בסך 200 אלף שקל וכן ימציא ערבות צד ג' באותו סכום. כמו כן, יוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ ודרכונו יופקד ושהקבלן יתחייב להתייצב לחקירה בכל עת שיידרש.

קראו עוד:

הקבלן התייצב לדיון ללא עורך דין ובדיון שנערך בפני השופט שלמה בנג'י אמר כי הוא מבין את תנאי השחרור ומסכים להם. לאור זאת ציווה השופט לשחרר אותו על פי התנאים שביקשו חוקרי רשויות המס.
את תגובתו של אביגדור לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסום הידיעה. לכשתתקבל, תתפרסם במלואה.
פורסם לראשונה: 10:37, 15.02.24