תושב קרית אתא בן 34 נעצר אמש (שלישי) בחשד לתקיפה של רופאה בבית החולים רמב"ם. הרופאה נפגעה קל ונזקקה לטיפול רפואי. בית המשפט האריך היום את מעצרו עד מחר (חמישי).
2 צפייה בגלריה
תקיפת רופאים
תקיפת רופאים
תקיפת רופאים
(צילום: קובי קואנקס)
אמש (שלישי) פינה עצמו החשוד לבית החולים רמב"ם לאחר שלא חש בטוב. על פי החשד, מאחר שלא היה מרוצה מהטיפול שקיבל, תקף את הרופאה והשליך לעברה מסך מחשב וטלפון. המסך פגע ברופאה שנפצעה ונזקקה לטיפול רפואי.
בתוך כך, מאבטחי בית החולים השתלטו על החשוד ועכבו אותו עד למעצרו על ידי שוטרי תחנת חיפה שפתחו בחקירת הארוע. היום כאמור הובא החשוד לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה.
במהלך הדיון ביקשה בא כוחו, עו"ד מורן שלזינגר מטעם הסנגוריה הציבורית, לשחררו בתנאים מגבילים. "מדובר באירוע שבו מגיע חשוד שהוא במצב פסיכיאטרי קשה מפנה את עצמו, לא גורעת מחומרת המעשים עם זאת מדובר בתיק "בשל" החשוד מסר גרסה, הרופאה מסרה גרסה", אמרה.
2 צפייה בגלריה
 בית חולים רמב"ם
 בית חולים רמב"ם
בית חולים רמב"ם
(צילום: דוברות בית החולים רמב"ם)
"אני תחת הנחה שהאירוע צולם כי התרחש במיון בית חולים, אין יכולת לשבש את המשך החקירה, האירוע משקף את המצב הנפשי של החשוד. די בהרחקתו של החשוד מבית החולים ומהעיר חיפה כדי לאיין את המסוכנות ככל וקיימת".
קראו עוד >>
עם זאת השופטת מירב קלמפנר נבון, החליטה להאריך את מעצרו עד מחר. "נחה דעתי כי החומר הקיים בידי המבקשת מקים כבר כעת חשד סביר כי החשוד עבר את העבירות המיוחסות לו בבקשה, דהיינו תקיפה הגורמת חבלה של ממש, נזק לרכוש במזיד ותקיפת עובד ציבור", כתבה.
"כפי שעולה מן החומר הראייתי בו עיינתי, החקירה טרם הסתיימה, ויש לאפשר מיצויה בלא הפרעה. שחרורו של החשוד, בשלב זה ובנסיבות העניין בו עסקינן, יש בו כדי לחבל בחקירה, ולא שוכנעתי כי ניתן להשיג את מטרת המעצר בדרך של קביעת חלופת מעצר".
פורסם לראשונה: 12:38, 12.01.22