שרונה יהב, המתגוררת ברחוב הגליל בקרית ביאליק דרום, הזעיקה בשבוע שעבר את הפיקוח העירוני וביקשה לדווח על תופעה מוזרה. "שמתי לב כי כל מיני דברים מוזרים מונחים במרחב הציבורי ליד ביתי, שבדיעבד אני מבינה שמדובר במלכודות מאולתרות לבעלי חיים. לפני כחודש ראיתי רשת מונחת על הקרקע ועליה אוכל כפיתיון, והבנתי שאולי זו מלכודת. פירקתי את המלכודת שהייתה מונחת ליד בניין מגורי וליד המרפסת של עובדים תאילנדים המתגוררים בדירה הראשונה.
2 צפייה בגלריה
המלכודת המאולתרת ברחוב הגליל
המלכודת המאולתרת ברחוב הגליל
המלכודת המאולתרת ברחוב הגליל
(צילום: פרטי)
"בשבוע שעבר הגעתי למקום יחד עם גנן, לצורך תכנון עבודות גינון, והוא אמר לי: 'זה מטורף. מישהו מנסה ללכוד כאן בעלי חיים'. בגלל המעשה והקרבה לדירה של העובדים התאילנדים חששתי שאולי הם הניחו את המלכודות. יצרתי קשר עם הפיקוח, שידאגו לטפל בנושא באופן יסודי כדי למנוע מצב שהמלכודות נבנות שוב".
פקח שהגיע למקום, ראה את המלכודת המדוברת, ואז פנה אל ביתם של העובדים התאילנדים: "גם לפקח היה ברור שלא מדובר באירוע תמים, הוא ניגש לדירה של התאילנדים, שהמלכודת הייתה ממש קרובה למרפסת ביתם, והכריח אותם לפרק אותה, כשעליה היה מונח מזון כפיתיון.

קראו עוד:

"הם פרקו את המלכודת והוא הבהיר להם שאם יהיו מלכודות נוספות הם יקבלו קנס, יעמדו למשפט שעלול להסתיים במאסר. נראה שהם הבינו את המסר וחששו".

2 צפייה בגלריה
פיקוח עירוני קרית ביאליק
פיקוח עירוני קרית ביאליק
פיקוח עירוני קרית ביאליק
(צילום: באדיבות עיריית ביאליק)

יהב מבקשת להזהיר את הציבור: "אם אתם רואים מלכודות מאולתרות במרחבים הציבוריים, אל תתעלמו, תזמינו את הפיקוח של העיר שיטפל במלכודות ובמי שאחראי להן, ובכך תצילו חיים של בעלי חיים תמימים".