חבר קיבוץ אפק הגיש לבית משפט השלום בקריות בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת נגד השכן שלו, בטענה שהוא תקף אותו, איים עליו ו"הבטיח" למרר לו את החיים, תוך שליפת איבר מינו.
2 צפייה בגלריה
קיבוץ אפק
קיבוץ אפק
קיבוץ אפק
(צילום: פרטי)
הערת מערכת: אנו מבהירים כי בתמונה קודמת שפורסמה בכתבה זו נכלל בית שאינו קשור למושא הכתבה. אנו מתנצלים.
המתלונן, בן 66, כתב בתלונתו: "בתאריך 22 למאי איים עלי ועל אשתי, תקף אותי בדחיפה על לוח עץ גדול ואחר כך עם היד והפיל אותי, את האופניים ואת הקניות. נחבלתי ביד שמאל ובכתף. הוא איים שימרר לנו את החיים, ויראה לנו מה זה. פתח את מכנסיו אחז באבר מינו ואמר לנו "אני אזיין אתכם". הוזמן משטרה ומד"א. היום הוגשה תלונה במשטרה".
המתלונן ציין כי התקיפה נעשתה ללא סיבה: "הוא גר בשכנות אלינו, אני חש מאוים, התנהגותו בלתי צפויה. גם רעייתי חשה מאוימת מאוד, אינה ישנה בלילות ומרבה לבכות מאז האירוע, נזקקנו שנינו לטיפול תרופתי מאז האירוע".

2 צפייה בגלריה
בית משפט השלום בקריות
בית משפט השלום בקריות
בית משפט השלום בקריות
(צילום: גיל נחושתן)

המתלונן ציין כי הוא ואשתי היו במיון, בזבולון, בעקבות המקרה. כן ציין כי הגיש תלונה במשטרה נגד המשיב. "הוא אדם בלתי צפוי, חוששים ממנו", הוסיף המתלונן בבקשתו.

קראו עוד:

המתלונן מבקש שבית המשפט יוציא צו שיאסור על המשיב ליצור כל קשר עמו, לבלוש, לארוב לו, להתחקות אחר תנועותיו, להימצא במרחק מסוים מדירת מגוריו, רכבו, ממקום עבודתו, להטריד ולאיים עליו.
בית המשפט קבע דיון במעמד שני הצדדים בתחילת השבוע הקרוב.
אנו מבהירים כי בתמונה קודמת ששפורסמה בכתבה זו נכלל בית שאינו קשור לכתבה. אנו מתנצלים.
פורסם לראשונה: 07:53, 03.06.24